Voi perkele

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuplasti höynäytetty vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Uskomatonta miten rauhallisena pystyt olemaan. Mä olisin tossa vaiheessa jo varmaan heitellyt miehen tavaroita pitkin pihaa. Tuliko tämä juttu siis ihan puun takaa? Et ollut aikaisemmin epäillyt mitään? Kuitenkin rinnakkaissuhteen ylläpitäminen vaatii kaikenlaisia menoja että kerkeää naista tavata. Onko miehen käytös ollut erilaista viime aikoina?

Mitä ajattelet nyt? Luuletko onko teidän mahdollista selvittää asiaa jos miehesi niin haluaa? Olen kyllä samaa mieltä siitä mistä joku muukin mainitsi että sillä ei ole tässä tapauksessa merkitystä onko seksiä harrastettu vai ei. Pahemmalta tällainen tuntuisi kuin se että mies olisi humalassa jonkun kanssa eksynyt sänkyyn ja katuisi asiaa.

Saiko muuten viesteistä sen käsityksen että heidän jutustaan tiedetään työpaikalla?

Voimia sinulle lähipäiviin.

Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Sähköposti kuuluu kirjesalaisuuden piiriin samoin puhelin. juuri oli lehdessä kun nainen oli ex miehensä s-posteja lukenut tuomittu 2000e korvauksiin.
Minusta 2000 euroa on pieni hinta siitä, ettei ehkä pilaakaan loppuelämäänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja Minnis:
Koeta pärjät. Hirvee tilanne. Ei se auta muu kuin puhua, puhua, puhua. Avioliittoneuvontaa saa esim perheasianneuvottelukeskuksesta. Lapset nyt etusijalle, ukko sais hävetä. Miehen pitää kertakaikkiaan muuttua. Keskustelkaa ja hän saa päättää muuttuuko vai tuhoaako perheenne. Avioliittoa kannattaa hoitaa ja tehdä kaikkensa että homma toimii ja olisi hyvä koti lapsilla. Jos ei saa sitä hyvää kotia millään eikä vanhemmat (toinen) sitoudu niin ei onnistu. Tuskimpa miehesi näiltä naikkosilta muuta on kaivannut kun fyysistä mielihyvää tai imartelua, onko sitten tapahtunu käytännössä mitään tai ei. Jos rakastaa sinua niin voi vielä muuttua.

Kiitos. Haluaisin kovasti tietää mitä hänellä on ollut näiden naisten kanssa. Eihän se tietenkään suhdettamme mitenkään auta, mutta minä kuulun niihin joiden pitää tietää.

Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Sähköposti kuuluu kirjesalaisuuden piiriin samoin puhelin. juuri oli lehdessä kun nainen oli ex miehensä s-posteja lukenut tuomittu 2000e korvauksiin.

Voin toki tämän 2000 euroa pienentää hänen velastaan minulle. Eipä tuo minua tai velkaa ainakaan haitanne.

Kiitos puheenvuorostasi, toivottavasti iltasi jatkuu rattoisin merkein.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Uskomatonta miten rauhallisena pystyt olemaan. Mä olisin tossa vaiheessa jo varmaan heitellyt miehen tavaroita pitkin pihaa. Tuliko tämä juttu siis ihan puun takaa? Et ollut aikaisemmin epäillyt mitään? Kuitenkin rinnakkaissuhteen ylläpitäminen vaatii kaikenlaisia menoja että kerkeää naista tavata. Onko miehen käytös ollut erilaista viime aikoina?

Mitä ajattelet nyt? Luuletko onko teidän mahdollista selvittää asiaa jos miehesi niin haluaa? Olen kyllä samaa mieltä siitä mistä joku muukin mainitsi että sillä ei ole tässä tapauksessa merkitystä onko seksiä harrastettu vai ei. Pahemmalta tällainen tuntuisi kuin se että mies olisi humalassa jonkun kanssa eksynyt sänkyyn ja katuisi asiaa.

Saiko muuten viesteistä sen käsityksen että heidän jutustaan tiedetään työpaikalla?

Voimia sinulle lähipäiviin.

Hei sinullekin :)
Olen epäillyt tai epäillyt ja epäillyt, muutaman kuukauden miehen käytöstä. Hän ei enää halua seksiä kanssani. Hän ei myöskään ole ollut kiinnostunut jutuistani, missä olen ja mitä teen.
Hän ei enää soittele minulle mitä hän on aina tehnyt muutamankin kerran päivässä. Hän ei ole kiinnostunut minun ajatuksistani, minun tunteistani.

Olemme molemmat tahollamme kiireisiä. Minun kontolle enemmän jää lastenhoito, mutta myös minulla on omat työni. Hän olisi hyvin voinut pitää toista suhdetta, koska luotin häneen 100 %. En minä kyseenalaista työmenoja ja matkoja, koska itsekin joudun niihin työni puolesta.

En osaa edes kuvailla miltä minusta tuntuu. Nyt alkaa nousemaan raivo.
Ja mieheni vielä kehtasi epäillä minua ja vanhaa ystävääni suhteesta!
Tai hän syytteli minua suhteesta kolme viime kuukautta, vanhan lapsuudenkaverini kanssa.
Vanhalla lapsuudenkaverilla on vaimo ja kolme lasta, ja olen vaimon ja kolmen lapsen kanssa tiiviissä yhteydessä.

Että se kehtasikin.

Alkuperäinen kirjoittaja muumibuumi:
Hmmm... Siis olenko ainoa, joka muka oikeasti haluais yrittää pitää perheen koossa tällaisessa tapauksessa? --
Missä on nyt ne uhrautuvat äidit? Kukaan ei siis ajattele hetkeäkään näissä niitä kahta lasta, jotka jälleen kerran kärsivät aikuisten ihmisten itsekyydestä.
Mitä mä muka olen pyytänyt???? Ainoastaan, että puhuis miehen kans ja katois olisko jotain vielä tehtävissä. Voisko suhteen pelasta. KUn kaikki haluaa vaan potkia ukon pellolle ilman mitään puhumisia tai asian selvittämistä.
[/quote]

No pyydät ap:ltä pyhimyksen anteeksiantokykyä ja lehmän hermoja? Jäikö tämä huomaamatta:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kerran sain hänet pettämisestä kiinni. Tästä on aikaa jo kahdeksan vuotta. Olin alkuun todella epäluuloinen mutta hän oli niin avoin minulle, että en ole tähän mennessä epäillyt mitään.
Takanamme on 14 vuotta avioliittoa.
Eli ei ollut miehellä eka kerta kun jäi kiinni pettämisestä. Jos ihminen on sellainen, että toistuvasti pettää kaikista hienoista lupauksista, keskusteluista ja sopimuksista huolimatta, niin miten monta kertaa sen vaimon pitää uskoa ja luottaa ja aloittaa alusta?