N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja badass:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja badass:tai sit niin et kävelet sen nenän eteen, otat siltä esim.läppärin kädestä, laskeudut sen silmien tasolle kun lapselle puhuisit, sanot asias tuijottaen sitä silmiin ja sit sanot et ole kiltti ja toista mulle mitä mä sanoin
rasittavaa, mut toimii ainaki joskus![]()
Ai et sen läppärin vois noinkin poistaa tieltä![]()
tai sit läppää sen tyynesti kiinni jos ei irtoo näpistä :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja badass:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja badass:tai sit niin et kävelet sen nenän eteen, otat siltä esim.läppärin kädestä, laskeudut sen silmien tasolle kun lapselle puhuisit, sanot asias tuijottaen sitä silmiin ja sit sanot et ole kiltti ja toista mulle mitä mä sanoin
Ai et sen läppärin vois noinkin poistaa tieltä![]()
tai sit läppää sen tyynesti kiinni jos ei irtoo näpistä :saint:
Mitä on tyynesti?? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja kohtalotoveri:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä tässä päivänä muutama saatoin itseni kuulluksi -vaikka tottapuhuen sen jälkeen ei kyllä taidettu enää puhua siitä, mikä mun asia oli. Mies maastoutui tietokoneen taakse eikä selvästikään kunestiunnellu -sitäpaitsi se nauroi ja asia oli tärkeä. Mähän läppäsin sen koneen kiinni repäsin piuhat irti ja heitin...mut onneks täsä vaiheesa tuli puolikas ajatusta mukaan, ni en heittäny seinään vaan sohvalle![]()
Jos tekisin saman saisin varmasti turpiin.....on kyllä käyny usein mielessä! Raivostuttaa kun ukko vahtaa t.konetta ja on ku seinälle puhuis
Alkuperäinen kirjoittaja Pillipiiparipimppa:Alkuperäinen kirjoittaja kohtalotoveri:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä tässä päivänä muutama saatoin itseni kuulluksi -vaikka tottapuhuen sen jälkeen ei kyllä taidettu enää puhua siitä, mikä mun asia oli. Mies maastoutui tietokoneen taakse eikä selvästikään kunestiunnellu -sitäpaitsi se nauroi ja asia oli tärkeä. Mähän läppäsin sen koneen kiinni repäsin piuhat irti ja heitin...mut onneks täsä vaiheesa tuli puolikas ajatusta mukaan, ni en heittäny seinään vaan sohvalle![]()
Jos tekisin saman saisin varmasti turpiin.....on kyllä käyny usein mielessä! Raivostuttaa kun ukko vahtaa t.konetta ja on ku seinälle puhuis
Mie en turpiin sais, mutta hirviä riita siitä tulis!
Alkuperäinen kirjoittaja badass:tai sit niin et kävelet sen nenän eteen, otat siltä esim.läppärin kädestä, laskeudut sen silmien tasolle kun lapselle puhuisit, sanot asias tuijottaen sitä silmiin ja sit sanot et ole kiltti ja toista mulle mitä mä sanoin
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:!Alkuperäinen kirjoittaja Pillipiiparipimppa:Alkuperäinen kirjoittaja kohtalotoveri:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä tässä päivänä muutama saatoin itseni kuulluksi -vaikka tottapuhuen sen jälkeen ei kyllä taidettu enää puhua siitä, mikä mun asia oli. Mies maastoutui tietokoneen taakse eikä selvästikään kunestiunnellu -sitäpaitsi se nauroi ja asia oli tärkeä. Mähän läppäsin sen koneen kiinni repäsin piuhat irti ja heitin...mut onneks täsä vaiheesa tuli puolikas ajatusta mukaan, ni en heittäny seinään vaan sohvalle![]()
Ehkäpä sitten auttaisi. Minä olen tehnyt tuon artikulointini lisäksi. Toimii =)
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:!Alkuperäinen kirjoittaja Pillipiiparipimppa:Alkuperäinen kirjoittaja kohtalotoveri:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä tässä päivänä muutama saatoin itseni kuulluksi -vaikka tottapuhuen sen jälkeen ei kyllä taidettu enää puhua siitä, mikä mun asia oli. Mies maastoutui tietokoneen taakse eikä selvästikään kunestiunnellu -sitäpaitsi se nauroi ja asia oli tärkeä. Mähän läppäsin sen koneen kiinni repäsin piuhat irti ja heitin...mut onneks täsä vaiheesa tuli puolikas ajatusta mukaan, ni en heittäny seinään vaan sohvalle![]()
Ehkäpä sitten auttaisi. Minä olen tehnyt tuon artikulointini lisäksi. Toimii =)
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kaverin mies oli aika samanmoinen. Kaveri keksi, että aina lauseisiin sanojen väliin sanoi "tissit". Tyyliin, voitko hakea "tissit" pakastimen päältä tytön housut "tissit" ja pukea ne sen päälle. Johan alkoi ukonkin ymmärrykseen asiat menemään.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kaverin mies oli aika samanmoinen. Kaveri keksi, että aina lauseisiin sanojen väliin sanoi "tissit". Tyyliin, voitko hakea "tissit" pakastimen päältä tytön housut "tissit" ja pukea ne sen päälle. Johan alkoi ukonkin ymmärrykseen asiat menemään.