Voi pikkusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mupeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mupeli

Aktiivinen jäsen
22.11.2006
1 674
0
36
Tyttö kuuli että tänään mennään suihkuun niin sanoi vaan että mä meen nukkumaan. Ja tais ihan oikeasti mennä nukkumaan, vaikka olin ihan varma että sanoo taas vaan. Mutta hiljasta tuolla jo on :o

Voi raukkaa. Tyttö ei siis voi sietää suihkua. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Moika sulle,kiva törmätä :D :wave:

Voi toista...no tulee ainakin mukavan pitkät yöunet jos nukahtaa:)

Moikka! :wave:

Joo, ei luulis aamulla kyllä olevan heräämis ongelmia =) Ja kävin tarkistamassa, nukkuu kun tukki jo.

Meillä muuten tytöt kyllä läträä suihkussa mutta kuopus ei antais sit millään hiuksia pestä, kamalan huudon kanssa sitten viimeistään kun kaikki muu on yritetty, onneks ukko on sen homman itelleen ottanut.. :saint:

:heart: Voi kun herttaista. Meillä muutes pojat tekivät tuota myöskin, nukkuminen oli se pienempi paha kuin suihku. Kolmevuotias yrittää vielä luistaa monesta "kurjasta" hommasta kömpimällä maate

Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:
Meillä muuten tytöt kyllä läträä suihkussa mutta kuopus ei antais sit millään hiuksia pestä, kamalan huudon kanssa sitten viimeistään kun kaikki muu on yritetty, onneks ukko on sen homman itelleen ottanut.. :saint:

Meillä on myös tuo hiusten pesu se kamalin juttu. Mutta nyt tuntuu olevan taas kaikki suihkuun meno iso EI..
Pitäisi keksiä tuohon joku kikka kolmonen että toinen tykkäis suihkussa käydä, mutta mä en kyllä tähän päivään mennessä ole keksinyt.

Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:

Meillä on myös tuo hiusten pesu se kamalin juttu. Mutta nyt tuntuu olevan taas kaikki suihkuun meno iso EI..
Pitäisi keksiä tuohon joku kikka kolmonen että toinen tykkäis suihkussa käydä, mutta mä en kyllä tähän päivään mennessä ole keksinyt.
Miten olis sellainen ihan pieni pyöreä uima-allas johon juuri ja juuri mahtuu istumaan, sinne sitten leluja ja kauha. Kauhalla tyttö saa itse laittaa vettä päähänsä just niin paljon ku haluaa. Meillä ainakin tuo toimii, lopuksi saan aina tytön pestyä :)

Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:

Miten olis sellainen ihan pieni pyöreä uima-allas johon juuri ja juuri mahtuu istumaan, sinne sitten leluja ja kauha. Kauhalla tyttö saa itse laittaa vettä päähänsä just niin paljon ku haluaa. Meillä ainakin tuo toimii, lopuksi saan aina tytön pestyä :)

Joo, tätä on kokeiltu. Välillä paremmalla ja välillä huonommalla menestyksellä. Nyt on antanut tukan pestä kun on laitettu pyyhe tuohon otsalle suojaamaan naamaa vedeltä. Muttamutta.. Jäin vaan miettimään että minkäköhän näkösen vadin tms. saisin tuonne mun pikkupikku vessaan ängettyä että saataisiin koko muukin kroppa aina mahollisimman vähällä huudolla pestyä. Vanhassa kodissa siis ollut vielä lasten amme käytössä, mutta tähän mun vessaan ei sellasta mahdu.

Meillä hiustenpesu oli ennen ja huudon paikka, kasvoille kun ei saanut mennä vettä. Ratkaistiin se niin että lapsi istui lattialla käsiin nojaten (kädet selän takana) ja katsoi kattoon. Yleensä annoin jonkin kiintopisteen että pää tosiaan oli takaviistossa. Siinä pesu ja huuhtelu ja nopea kuivaus samassa asennossa. Liimasin jopa kaakeliin kuvan mitä katsoivat :D Nyt sama tehdään seisten. Katsovat takaviistoon kattoa kohti. Myös kolmevuotiaalta onnistuu siten. Ja kasvoille ei mene pisaraakaan vettä niin.

Se on jännää kun itse voivat kyllä kasvot kastella ihan miten vain mutteivät siedä sitä kun toinen kastelee

Uusimmat

Yhteistyössä