Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Moika sulle,kiva törmätä:wave:
Voi toista...no tulee ainakin mukavan pitkät yöunet jos nukahtaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:Meillä muuten tytöt kyllä läträä suihkussa mutta kuopus ei antais sit millään hiuksia pestä, kamalan huudon kanssa sitten viimeistään kun kaikki muu on yritetty, onneks ukko on sen homman itelleen ottanut.. :saint:
Miten olis sellainen ihan pieni pyöreä uima-allas johon juuri ja juuri mahtuu istumaan, sinne sitten leluja ja kauha. Kauhalla tyttö saa itse laittaa vettä päähänsä just niin paljon ku haluaa. Meillä ainakin tuo toimii, lopuksi saan aina tytön pestyäAlkuperäinen kirjoittaja mupeli:Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:Meillä muuten tytöt kyllä läträä suihkussa mutta kuopus ei antais sit millään hiuksia pestä, kamalan huudon kanssa sitten viimeistään kun kaikki muu on yritetty, onneks ukko on sen homman itelleen ottanut.. :saint:
Meillä on myös tuo hiusten pesu se kamalin juttu. Mutta nyt tuntuu olevan taas kaikki suihkuun meno iso EI..
Pitäisi keksiä tuohon joku kikka kolmonen että toinen tykkäis suihkussa käydä, mutta mä en kyllä tähän päivään mennessä ole keksinyt.
Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta harmaana:Miten olis sellainen ihan pieni pyöreä uima-allas johon juuri ja juuri mahtuu istumaan, sinne sitten leluja ja kauha. Kauhalla tyttö saa itse laittaa vettä päähänsä just niin paljon ku haluaa. Meillä ainakin tuo toimii, lopuksi saan aina tytön pestyäAlkuperäinen kirjoittaja mupeli:Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:Meillä muuten tytöt kyllä läträä suihkussa mutta kuopus ei antais sit millään hiuksia pestä, kamalan huudon kanssa sitten viimeistään kun kaikki muu on yritetty, onneks ukko on sen homman itelleen ottanut.. :saint:
Meillä on myös tuo hiusten pesu se kamalin juttu. Mutta nyt tuntuu olevan taas kaikki suihkuun meno iso EI..
Pitäisi keksiä tuohon joku kikka kolmonen että toinen tykkäis suihkussa käydä, mutta mä en kyllä tähän päivään mennessä ole keksinyt.![]()