voi prkl kun mua ärsyttää jeesustelija-äidit!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mursu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mursu"

Vieras
Mä en yksin kertaisesti jaksa enää kertaakaan kuunnella pyhimys-äitien paasausta. Onko niin epävarma olo ja tylsä elämä että täytyy muiden valinnoista paasata? kyllä, lähden opiskelemaan kun vauva on 3kk ja kyllä, käyn viihteellä silloin tällöin ja kaikista pahinta kyllä, rupesin taas polttamaan. Ai jai...tukehtukaa tärkeyteenne ja poistukaa näköetäisyydeltä!

Tunnetko olosi cooliksi polttaessasi vai mikä sai aloittamaan uudelleen? Ei luulisi vieroitusoireidenkaan olevan syynä jos kerran koko raskausajan olit polttamatta.

[QUOTE="mä";24382326]Asiaa!!! :)[/QUOTE]

Oho! Innostuin niin että en kerenny kirjottaan muuta! :D

Siks mä en ole käyny missään perhekerhoissa ku 2 kertaa, siellä niitä jeesustelijoita on tuvan täydeltä. Kaamee paikka...

Oon ihan alussa raskaudessa ja eka muksu tulossa niin oon yltiöpositiivinen ja meinaan alottaa duunit viimeistään kk synnytyksestä tosin vaan pari tuntia kerrallaan mut nyt jo voin kuvitella ihmisten kauhistelut.. Mitä v****a se kenellekkään kuuluu?!

Olen tyytyväinen elämääni, koulun alkaminen stressaa ja muuttuva elämän tilanne. Siksipä en jaksaisi kuunnella enään kertaakaan mitään kauhistunutta paasausta. Olen ollut 3,5 vuotta joko äitiyslomalla tai sairaslomalla koska en pysty tämän hetkistä työtäni tekemään. Koulutus aloitetaan vain tänä vuonna joten sen siirtäminen ei onnistu. Tiedän kyllä että vauva on vielä pieni mutta voisiko joku muukin kuin minä käsittää sen että onhan se lapsenkin etu että äiti pystyy elättämään perheen!

ja ei nyt erityisen cool-fiilis ole, sitkeä tapa toki.

[QUOTE="Vieras";24382338]Tunnetko olosi cooliksi polttaessasi vai mikä sai aloittamaan uudelleen? Ei luulisi vieroitusoireidenkaan olevan syynä jos kerran koko raskausajan olit polttamatta.[/QUOTE]

Kellä ei menisi hermot vauvan kanssa. Veikkaan että polttaminen on alkanut hermosavuista.

Mutta ihan tosi, mikä järki polttaa? Vaikuttaa ääreisverenkiertoonkin. Pahinta on, että supistaa ja pilaa pieniä suonia, joita tarvitaan paisuvaiskudoksen toiminnassa. Miksi joku tekee niin itselleen? Tupakoivista miehistäkin tulee vaan ekana mieleen, että ei ehkä toimi tuolla alhaalla niin hyvin kuin voisi.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24382412:
Mutta ihan tosi, mikä järki polttaa? Vaikuttaa ääreisverenkiertoonkin. Pahinta on, että supistaa ja pilaa pieniä suonia, joita tarvitaan paisuvaiskudoksen toiminnassa. Miksi joku tekee niin itselleen? Tupakoivista miehistäkin tulee vaan ekana mieleen, että ei ehkä toimi tuolla alhaalla niin hyvin kuin voisi.

Kyllä toimii, ihan normaalisti.

• Tykkää
Reactions: hopeasade
On tupakoiminen typerää mutta eikö se nyt kuitenkin ole jokaisen oma valinta. Se että ei polta on valinta siinä missä polttaminenkin. Eihän se sinun miehesi vehe löysty vaikka minä poltankin?

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24382452:
Ahaa, no mikäpä siinä sitten, poltellessa. Kaikki tutkimukset ja muut on väärässä. Hiussuonet eivät tuhoudu, vaan niin vaan sanotaan.

Kyllähän sen kaikki tietää, ettei tupakointi ole terveellistä. Mutta jokainen päättää siitä itse, polttaako vai eikö.
Munan toimintaan se ei kuitenkaan vaikuta.

[QUOTE="Vieras";24382338]Tunnetko olosi cooliksi polttaessasi vai mikä sai aloittamaan uudelleen? Ei luulisi vieroitusoireidenkaan olevan syynä jos kerran koko raskausajan olit polttamatta.[/QUOTE]

Puhun sen verran ap:n puolesta että tupakoitsija on riippuvainen, samalla tavalla kun narkkari on riippuvainen seuraavasta piikistään. Harva ymmärtää että riippuvuus on sairaus!

Ihana ketju!

Mutta asiaan. Muakin ahisti aikoinaan esikoisen muskarissa, koska siellä tuntui olevan jotenkin niin täydellisiä äitejä+lapsia. Vaatteet oli tilattu toiselta puolen maapalloa, vaunut varmaankin vähintään turvallisuustestien voittajia ja tarkoituksena olla kotona kunnes lapsi menee eskariin. Mä tein kans töitä jo äitiyslomalla ja haalin kierrätystavaraa ja -vaatetta. Herra ties miltä musta olis tuntunut jos vielä polttaisinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24382514:
Ai ei vai? lääkärit ovat sitten varmasti väärässä. :)

Tupakkaverkko - Tupakointi ja seksi

"Tupakointi vaikuttaa keskeisesti potenssin heikkenemiseen. Tupakoivan miehen riski saada erektiohäiriö on kaksinkertainen tupakoimattomaan verrattuna. Nikotiinin vaikutus autonomiseen hermostoon aiheuttaa sen, että veren virtaus vähenee siittimen paisuvaiskudokseen."

Missä kohtaa sanotaan että jokainen tupakoiva mies on kykenemätön saamaan erektion? :saint: :D

Johan mä kertaalleen sanoin, hallaa se tupakointi tekee tuollekkin hommalle, mut ei se silti impotenttia 110% varmuudella joka ikisestä tupakoijasta.

Joko me ollaan keskusteltu tarpeeks miesten erektio ongelmista? :D

Tupakkaverkko - Tupakointi ja seksi

"Tupakointi vaikuttaa keskeisesti potenssin heikkenemiseen. Tupakoivan miehen riski saada erektiohäiriö on kaksinkertainen tupakoimattomaan verrattuna. Nikotiinin vaikutus autonomiseen hermostoon aiheuttaa sen, että veren virtaus vähenee siittimen paisuvaiskudokseen."

Missä kohtaa sanotaan että jokainen tupakoiva mies on kykenemätön saamaan erektion? :saint: :D

Johan mä kertaalleen sanoin, hallaa se tupakointi tekee tuollekkin hommalle, mut ei se silti impotenttia 110% varmuudella joka ikisestä tupakoijasta.

Joko me ollaan keskusteltu tarpeeks miesten erektio ongelmista? :D

Ei tee impotenttia joo välttämättä. Mutta tekee tupakoinnista supertyhmää.

Yhteistyössä