Voi prkle mikä aamu oli, ajattelen saan sydärin, kun olin niin hermostunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
No eilen, mä unohdin autossa puhelimen kun tulin töistä ja mies tietenkin lähti sen autolla töihin. Mulla kaikki puhelimet hukassa, mulle se on ok että unohdan tai hukkaan jotain:confused:. Sitten yhtäkkiä mä löysin kylpyhuonessa kapissa mun vanha vanha puhelin ja liitymä oli vieläkin päällä. Otin sen mukaan ja lähdin vähän aikaisemmin töihin, koska halusin ostaa vielä konsertti lippuja. Soitin myös miehelle, otanko mä hyvät paikat vain mistä sä sen haluat katsoa, kysyin mä. Mies sanoi ei väliä ja akku saman tien meni tyhjäksi. No, mä ajattelin nou hätä tuun töihin siellä on laturi. Menin ostamaan lippuja, vielä olin kauan miettinyt minkä paikat otan, luulin ei ole kiirettä vielä mulla 15min ja kauppa on lähellä, muutama metria vaan, niin ehdin hyvin. Menin vielä miesten osastolle ajattelin ostaa hänelle stocmannilta vielä joku merkki paita ja sitten yhtäkkiä muistin tarkista avaimet, sitten katson hups ettei ole täällä eikä täällä ja muistin että mun äiti teki siivous mun laukussa. Nyt hermot lähti, en tiennyt mitä tehdä, pitää sen avata 5min päästä, ensiks ajattelin meen taksilla kotiin ja haen äkkiä avaimet, sitten ei, ei, se kestää 30min tai yli, paniikki alkoi, tuli sitten mieleen mä meen ostamaan uus puhelin se ainakin toimi, menin elisaan siellä jono, juoksin dnaan ihan paniikissa, ja näin siellä laturia ja tuli mieleen että hei ei mun tarvi ostaa puhelinta vaan laturia vaan. Ostin sen sitten toinen stressi mihin mä sen tunkeen. Muistin että stockalla inva vessassa oli se juttu. Juoksin sinne, kaikki kävelee hiitasti, mulla hermot menee olen jo paljon myöhässä. Mut sain sen puhelin auki mut miehelle soitin 100 kerta ennen kun se vastasi, itkenyt jopa vessassa, kun hermot oikeasti oli ihan viimeisen päällä. Ok sain sen kiinni se sanoi että tulee heti. Mä lähin saman tien olin jo melkein kaupan vieressä ja sitten katson että lompakkoa ei ole, mä ei voi olla totta, sitten muistin että hermostuneena heitin sen altaseen, missä ihmiset kädet pesee, stockan vessalla ja siellä oli iso summa rahaa, käteisiä ja yli 100e lippuja, kortit ja kaikki. Mä ajattelin mä tapan itseä koht, juoksin sinne kun idiotti, joku vielä soitti se oli äiti, mä otan sen puhelin, laturi vielä sen sisällä kaikki mulla putoa, ei prkle. Mut onneks sain lompakko, huuuh, mut oikeasti hei jos joku näki siitä hullua, se oli minä:ashamed:
Äsken vielä soitin lääkäri mulle, kun mä soitin melkein vko sitten että haluan uus resepti opamoxia että välillä voi ota jos jotain, sitten se kysyi että haluanko mä sen, mä kuin hullu vastisin että JOOO:ashamed:

ajattelin tekstistä, et sun on pakko olla Savanna ja olithan sää. No miksi ihmees sä opamoxia nakkelet napaan, jos voisit elämänrytmiä muuttamalla ja rauhoittumalla elää ilman stressiä ja siis ilman opamoxiakin. Onkohan tuo jatkuvaan käyttöön hyvä olleskaan?

en mä tarvi kun välillä sen, kilpirauhasen takia joka aiheuttaa minulle, paniikkihäiriöttä, hermojen takia mä en siitä syö, lääkärille sanoi jotenkin vitsin vuoksi tai jotain vaan päähän tuli sanomaan niin, siis en osaa selittää mut vastasin sille niin niin kuin sain iso mielen rauha koska sain lääkkeet

mä ennen tykkäsin savannasta, mutta nykyään mennyt maku, koska jokaisessa hänen aloituksessaan tulee esiin, kuinka hirveästi hänellä sitä rahaa onkaan, pitää aina leuhkia rahoilla.. surullista.. Kännyköitäkin on vaikka kuinka paljon, ja se, että hukkailee tavaroita, on hänen mielestään ok (varmaankin juuri siksi, koska voi aina ostaa uusia tilalle..). Itselläni ei rahaa leuhkimiseen asti, mutta terveys (sekä fyysinen että psyykkinen) kunnossa ja ihana perhe, jonka kanssa puuhaillaan paljon, joten kateudesta ei ole nyt kyse (joku sen kuitenkin tuo esiin ;) )

mä ennen tykkäsin savannasta, mutta nykyään mennyt maku, koska jokaisessa hänen aloituksessaan tulee esiin, kuinka hirveästi hänellä sitä rahaa onkaan, pitää aina leuhkia rahoilla.. surullista.. Kännyköitäkin on vaikka kuinka paljon, ja se, että hukkailee tavaroita, on hänen mielestään ok (varmaankin juuri siksi, koska voi aina ostaa uusia tilalle..). Itselläni ei rahaa leuhkimiseen asti, mutta terveys (sekä fyysinen että psyykkinen) kunnossa ja ihana perhe, jonka kanssa puuhaillaan paljon, joten kateudesta ei ole nyt kyse (joku sen kuitenkin tuo esiin ;) )

samaa mieltä..!!

pistä savanna ylläpidolle tietoa että sinun nimimerkki Eestlanna Savanna ei näy vaan se vetää jostain tosi vanhan nikin sinulle. tuohan on sinulla ollu käytössä joskus vuosi-kaks sitten viimeksi? ainaki muistelisin näin.

No mites ihmeessä yksärin saa laitettua silleen helposti :headwall:
Niin, kun oisin kyselly sulta, että onko sulla myynnissä sellasia tai kokemuksia miten sellanen kävis mulle, kun mulla on pitkä ja tumma tukka, niin sinne väliin joku kirkas lisä lettiin...
Ääähh, onpas vaikea selittää|O

Yhteistyössä