VOI SA***NAN,SA***NAN UKKO!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja järkyttynyt....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

järkyttynyt....

Vieras
voi saatanan perkeleen helvetti sentään!!kävin tunnin lenkillä jolloin miehen "piti"katsoa lapsia,mitäpä oli sitten tehnyt;noh,oli juossut käymään kaupassa "kaks sekunttia meni"ja 5 vuotias ja vauva yksin täällä!!!!!!!
meinasin saada sydärin kun lapsi kerto et "isi kävi kaupassa ihan äkkiä,olin ihan reppaasti täällä vauvan kanssa !!!!!!!!!!!!"siis MITÄ VITTUA!?!
Ylireakoinko vai kilahdinko ihan asiasta?Musta ukko teki niiin saakelin ison virheen ettei tosikaan,ei ole ilmeisesti aivoja pääkopassa!
eihän tässä enää minnekkään uskalla lähteä,tuohon paskakasaan ei voi luottaa näköjään ollenkaan :(......
 
mitäs jos olisi matkalla kaatunut ja lyönyt päänsä tms.. siinä ois tajuttomana lojunut ja lapset yksin kotona.

Pointti on se että mitä tahansa voi sattua sen "sekunnin " aikana jolloin lapset oli keskenään
 
jos kauppa tosiaan ihan lähellä ja enintään vartti on mennyt nin eis siiä niin kamalaa ahlkoota kanata nostaa.

olen itsekin lähtenyt toisen talon pyykille ja jätänyt lapset keskenään kotiin. aikaa tähänkaikeen meni noin vartti, jos sitäkään.
 
Meilläkin olis luultavasti katto noussut jos olis saman tempun tehnyt :/

Ulos talosta saa lähteä, mutta ei kauppaan tms. Minuutti on kyllä aika pitkä aika JOS jotain sattuis... ja siinä ajassa ehtii paljon pahaa saada aikaan......
 
siis vieläkin verenpaine varmaan tuhat!!!!!ihan mitä tahansa olis voinu sattua :(.vaikka meillä kauppa on tuossa kirjaimellisesti naapurissa mutta silti!!!!!
perusteli et "käynhän mä pa***llaki ja menee pitempi aika kun et kävin juoksemassa äkkiä tuossa kaupassa" en oikeasti tiedä miten tuota voi edes kattoa :(....
varmaan sossu kohta oventakana kyselemässä et mitä touhua täällä oikeen pidetään....itku sentään :(...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
mitäs jos olisi matkalla kaatunut ja lyönyt päänsä tms.. siinä ois tajuttomana lojunut ja lapset yksin kotona.

Pointti on se että mitä tahansa voi sattua sen "sekunnin " aikana jolloin lapset oli keskenään

jos tädillä olis munat niin se olis setä

Ei kaannta aina ajatella kaikkein pahinta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
jos kauppa tosiaan ihan lähellä ja enintään vartti on mennyt nin eis siiä niin kamalaa ahlkoota kanata nostaa.

olen itsekin lähtenyt toisen talon pyykille ja jätänyt lapset keskenään kotiin. aikaa tähänkaikeen meni noin vartti, jos sitäkään.

minkä ikäiset lapset? ap:llä oli vauva.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis vieläkin verenpaine varmaan tuhat!!!!!ihan mitä tahansa olis voinu sattua :(.vaikka meillä kauppa on tuossa kirjaimellisesti naapurissa mutta silti!!!!!
perusteli et "käynhän mä pa***llaki ja menee pitempi aika kun et kävin juoksemassa äkkiä tuossa kaupassa" en oikeasti tiedä miten tuota voi edes kattoa :(....
varmaan sossu kohta oventakana kyselemässä et mitä touhua täällä oikeen pidetään....itku sentään :(...

eipä tuommoisen sossut puutu. on niillä tärkeempääki tekemistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
mitäs jos olisi matkalla kaatunut ja lyönyt päänsä tms.. siinä ois tajuttomana lojunut ja lapset yksin kotona.

Pointti on se että mitä tahansa voi sattua sen "sekunnin " aikana jolloin lapset oli keskenään

jos tädillä olis munat niin se olis setä

Ei kaannta aina ajatella kaikkein pahinta.

ei. mutta aivoja kannattaa kyllä silti käyttää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja no halojaa:
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
jos kauppa tosiaan ihan lähellä ja enintään vartti on mennyt nin eis siiä niin kamalaa ahlkoota kanata nostaa.

olen itsekin lähtenyt toisen talon pyykille ja jätänyt lapset keskenään kotiin. aikaa tähänkaikeen meni noin vartti, jos sitäkään.

minkä ikäiset lapset? ap:llä oli vauva.

oli mulla vauva kahden isomman kanssa kotoan, vanhin oli siloin noin 6v
 
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis vieläkin verenpaine varmaan tuhat!!!!!ihan mitä tahansa olis voinu sattua :(.vaikka meillä kauppa on tuossa kirjaimellisesti naapurissa mutta silti!!!!!
perusteli et "käynhän mä pa***llaki ja menee pitempi aika kun et kävin juoksemassa äkkiä tuossa kaupassa" en oikeasti tiedä miten tuota voi edes kattoa :(....
varmaan sossu kohta oventakana kyselemässä et mitä touhua täällä oikeen pidetään....itku sentään :(...

eipä tuommoisen sossut puutu. on niillä tärkeempääki tekemistä.

Todella vahva peesi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
mitäs jos olisi matkalla kaatunut ja lyönyt päänsä tms.. siinä ois tajuttomana lojunut ja lapset yksin kotona.

Pointti on se että mitä tahansa voi sattua sen "sekunnin " aikana jolloin lapset oli keskenään

Voi sitä kotonakin jonkin kohtauksen saada....ja samallalailla olisivat keskenään
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
mitäs jos olisi matkalla kaatunut ja lyönyt päänsä tms.. siinä ois tajuttomana lojunut ja lapset yksin kotona.

Pointti on se että mitä tahansa voi sattua sen "sekunnin " aikana jolloin lapset oli keskenään

Voi sitä kotonakin jonkin kohtauksen saada....ja samallalailla olisivat keskenään

just ja tuskin se 5v tietäisi mihin soittaa
 

Similar threads

Yhteistyössä