J
järkyttynyt....
Vieras
voi saatanan perkeleen helvetti sentään!!kävin tunnin lenkillä jolloin miehen "piti"katsoa lapsia,mitäpä oli sitten tehnyt;noh,oli juossut käymään kaupassa "kaks sekunttia meni"ja 5 vuotias ja vauva yksin täällä!!!!!!!
meinasin saada sydärin kun lapsi kerto et "isi kävi kaupassa ihan äkkiä,olin ihan reppaasti täällä vauvan kanssa !!!!!!!!!!!!"siis MITÄ VITTUA!?!
Ylireakoinko vai kilahdinko ihan asiasta?Musta ukko teki niiin saakelin ison virheen ettei tosikaan,ei ole ilmeisesti aivoja pääkopassa!
eihän tässä enää minnekkään uskalla lähteä,tuohon paskakasaan ei voi luottaa näköjään ollenkaan
......
meinasin saada sydärin kun lapsi kerto et "isi kävi kaupassa ihan äkkiä,olin ihan reppaasti täällä vauvan kanssa !!!!!!!!!!!!"siis MITÄ VITTUA!?!
Ylireakoinko vai kilahdinko ihan asiasta?Musta ukko teki niiin saakelin ison virheen ettei tosikaan,ei ole ilmeisesti aivoja pääkopassa!
eihän tässä enää minnekkään uskalla lähteä,tuohon paskakasaan ei voi luottaa näköjään ollenkaan