voi saaaaa.........tana.....!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kaks kuukautta odottanu tätä päivää kun paras ystävä pitää 3kymppiset. olen tässä värjännyt hiukset, hoitanut kyydin, ottanut pari siideriä, pukeutunu ja pitäs ruveta meikkaan, mutta mun maha tuli yhtäkkiä aivan sairaan kipeeks ja sit tuli vetenä tavaraa ulos litrakaupalla kun ryntäsin pöntölle!!!!
voi hemmetinhemmetti. mä en reagoi vatsallani, mutta jos tää kuitenkin olis sitä kun oon tätä niin paljon odottanu... voi saamari jos tuun nyt kipeeks :(
 
voi harmi. mulle tuli eilen illalla syömisen jälkeen pahaolo ja se vaan jatkuu nyt ja nous kuumekkin.. väsyttää ja paikkoja särkee. ei kivaa. onkohan jotain tautia liikkeellä?
 
Mä lähtisin baanalle. Voi hyvinkin olla vaan tuollanen kertaripuli, ja se on siinä. Söitkö tänään jotain erityistä, luumuja, papuja, linssejä, tai oletko esim. juonut paljon tuoremehua?
 
olen jo ollut tänä vuonna vatsataudissa kahdesti kun se tuli takaisin..
nyt tulee sellaisia mahakramppeja jotka sen hetken sattuu saakelisti ja sit ei mitään.. en mä uskalla mihinkään lähteä ;(
 

Yhteistyössä