Voi tätä ikävän määrää =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohjantähdenalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
mä en käsitä, mikäli kyseessä olis tavallinen ydinperhe, mihin syntyy vauva.. ja äiti syystä taikak toisesat joutuisi lähtemään pois kotoa yöksi.. niin kukaan ei täällä urmuttais siitä että lasta hoitaa sen oma isä!!!
lapsi ei siitä pilalle mene...

Tavallisen ydinperheen isä on vauvalle tuttu jo sikiökaudelta (kuulee isän äänen) ja isä on yleensä läsnä joka ikinen päivä, pitää isyyslomaa ja tutustuu vauvaan, yms. Ap:n tapauksessa isä on vauvalle ihan yhtä tuttu kuin kuka tahansa vieras mies! Eikä vauva ole edes kotonaan vaan vieraassa paikassa.

Ja sähän sen tiedät kuinka lapsen isä on ollut raskausaikana jokaisessa ultrassa ja tekemisissä muutenkin, on nytkin ollut joulukuusta asti lomalla,töihin menee sitten vasta yli kuukauden päästä kun kaikki lomat lusittu. Me kuitenkin ollaan lapsen isän kanssa kuin parhaimmat ystävät :D

Tottakai se tietää, sillä on kristallipallo :laugh:

Me kuitenkin ollaan lapsen isän kanssa kuin parhaimmat ystävät :D

Miksi pikkuvaavi pitää sitten viedä yökylään, isä voisi tavata lasta teillä kunnes lapsi on pikkaisen isompi??? Ai niin sitten et saisi omaa baariaikaa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja häh?:

Miksi pikkuvaavi pitää sitten viedä yökylään, isä voisi tavata lasta teillä kunnes lapsi on pikkaisen isompi??? Ai niin sitten et saisi omaa baariaikaa!!!

Omaa baariaikaa.. et vissiin oo huomannu, että ap:lla on muitakin lapsia :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja häh?:

Juu,tottakai :flower: Eilenkin juhlin kolmen vanhemman kanssa,syötiin oikeen levy suklaata ja sipsiä,katottiin taas kerran Ice Age 3 :D Mutta kiitos huolenpidosta rakas harmaa ja voimia seuraavaan tappeluun :hug: :laugh:
*muoks* lisään vielä et kolmen vanhemman lapseni kanssa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
mä en käsitä, mikäli kyseessä olis tavallinen ydinperhe, mihin syntyy vauva.. ja äiti syystä taikak toisesat joutuisi lähtemään pois kotoa yöksi.. niin kukaan ei täällä urmuttais siitä että lasta hoitaa sen oma isä!!!

Tavallisen ydinperheen isä on vauvalle tuttu jo sikiökaudelta (kuulee isän äänen) ja isä on yleensä läsnä joka ikinen päivä, pitää isyyslomaa ja tutustuu vauvaan, yms. Ap:n tapauksessa isä on vauvalle ihan yhtä tuttu kuin kuka tahansa vieras mies! Eikä vauva ole edes kotonaan vaan vieraassa paikassa.

Ja sähän sen tiedät kuinka lapsen isä on ollut raskausaikana jokaisessa ultrassa ja tekemisissä muutenkin, on nytkin ollut joulukuusta asti lomalla,töihin menee sitten vasta yli kuukauden päästä kun kaikki lomat lusittu. Me kuitenkin ollaan lapsen isän kanssa kuin parhaimmat ystävät :D

Niin joo,enhän mä heti edes tajunnu :kieh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja moiks:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
anteeksi että kysyn mutta minkä ihmeen takia kuukauden ikäinen vauva on isällään yön??

Isä vei lapsen näytille muulle perheelle.

Mille muulle perheelle? oletko itse sairaalassa?

En ole,mutta hänellä pari lasta entuudestaan ja on myös perhettä jotka eivät pääse tänne tapaamaan lasta, sen tarkemmin en meidän kuvioita selittele,koska hänen asiat eivät kuulu nettipalstoille. *muoks*

Sen haluan sanoa että se ei kuulu kenellekään muulle miten te asiat hoidatte. Pääasia että olette tyytyväisiä tilanteeseen. Hienoa että isä uskaltaa ottaa noin pienen luokseen. KUn selviät pahimmasta ikävästä,nuku ,lepää ja hoida itseäsi. Voisin lyödä tonnin vetoa että jokaisen pienen vauvan tuore äiti haluaisi joskus nukkua yönsä putkeen. Sinulla on nyt sellainen etu puolellasi .Alku aina hankalaa, ignooraa kateelliset paskanjauhajat ja lepää kun siihen on tilaisuus. Itkeäkin saa :-)

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Alkuperäinen kirjoittaja moiks:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
anteeksi että kysyn mutta minkä ihmeen takia kuukauden ikäinen vauva on isällään yön??

Isä vei lapsen näytille muulle perheelle.

Mille muulle perheelle? oletko itse sairaalassa?

En ole,mutta hänellä pari lasta entuudestaan ja on myös perhettä jotka eivät pääse tänne tapaamaan lasta, sen tarkemmin en meidän kuvioita selittele,koska hänen asiat eivät kuulu nettipalstoille. *muoks*

Sen haluan sanoa että se ei kuulu kenellekään muulle miten te asiat hoidatte. Pääasia että olette tyytyväisiä tilanteeseen. Hienoa että isä uskaltaa ottaa noin pienen luokseen. KUn selviät pahimmasta ikävästä,nuku ,lepää ja hoida itseäsi. Voisin lyödä tonnin vetoa että jokaisen pienen vauvan tuore äiti haluaisi joskus nukkua yönsä putkeen. Sinulla on nyt sellainen etu puolellasi .Alku aina hankalaa, ignooraa kateelliset paskanjauhajat ja lepää kun siihen on tilaisuus. Itkeäkin saa :-)

Lyödään vaan vetoa ;)
Milloin mä saan sen tonnin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:

Niin joo,enhän mä heti edes tajunnu :kieh: :laugh:

:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Motha:
Ai hei, me näköjään jatketaan vielä samasta kuin eilen illalla |O

Juu ja varmasti tästä väitellään vielä ensi viikollakin :xmas:

Sulla oli ensin kauhea ikävä mutta ei huoli miten vauva pärjää...
Etkä jostain syystä ole vastannut mun aiempiin viesteihin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:

Ei ollut huolta,koska tiedän että isä on yhtä hyvä hoitamaan lastansa kuin äitikin :D Ikävä voi olla vaikka ei olisi huolta kuinka lapsi pärjää. Eikä kaikkeen tarvikaan vastata,teillähän näyttää juttua pukkaavan ilman muakin :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja aakenus:
Alkuperäinen kirjoittaja aakenus:
Itse asiassa kun juuri hiljan soitin vauva oli tyytyväisenä lattialla huovan päällä,oli juuri syönyt 200ml maitoa ja vaipat oli vaihdettu kuiviin,luotan 100% isän kykyyn huolehtia lapsestaan,mutta toki haluaisin itse olla tekemässä näitä asioita juuri nyt..

200 ml maitoa? Kerralla? Kuukauden ikäinen?

Mitä ihmeellistä tässä nyt on? :o Lapsella vain kova ruokahalu koska kasvaa.

On minusta ihmeellisen paljon kuukauden ikäiseksi. Tai sitten omat lapseni ovat jo niin isoja, etten muista ruokamäärien suuruuksia. Monenko tunnin välein hän syö?

Nukku yö unia 2 pätkässä molemmilla kerroilla n. 6h ja päivisin sitten parin tunnin unia,toki taas iltoisin mennyt tunnin välein pienempiä määriä. Mutta nyt tiheänsyömiskausi rauhoittumassa,joten eiköhän syöminenkin tasoitu taas ja alkaa rintamaito riittämään.

Muistaakseni meillä esikoinen söi suunnilleen tuossa iässä noita määriä kerralla. ONNEKSI EN osannut ihmetellä sitä ;) :whistle: Ja siis nukkui yösssä 4-6 tunnin "pätkiä". Että ei mennyt yöt syöttämiseen.

Pitäähän sitä nyt vähän "ikävöidä" ettei muut ihan tunteettomana pidä. Ja vielä kun kertoo siitä palstalla niin aina löytyy muita jotka ymmärtävät ja tietävät että 1 kk:n ikäinen vauva on aivan tarpeeksi kypsä olemaan pois kotona ihmisen kanssa joka ei ole vauvan vakituinen hoitaja.

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:

Pitäähän sitä nyt vähän "ikävöidä" ettei muut ihan tunteettomana pidä. Ja vielä kun kertoo siitä palstalla niin aina löytyy muita jotka ymmärtävät ja tietävät että 1 kk:n ikäinen vauva on aivan tarpeeksi kypsä olemaan pois kotona ihmisen kanssa joka ei ole vauvan vakituinen hoitaja.

Mä luulin et tää loppu jo eilen :headwall: :headwall: Mielipiteitä asiaan ei varmaankaan edes aloituksessa kysytty vai oonko sokeeks tullut.

Ei ollut huolta,koska tiedän että isä on yhtä hyvä hoitamaan lastansa kuin äitikin :D Ikävä voi olla vaikka ei olisi huolta kuinka lapsi pärjää. Eikä kaikkeen tarvikaan vastata,teillähän näyttää juttua pukkaavan ilman muakin :hug:

Isä voi varmasti olla ihan yhtä hyvä hoitamaan, todellakin.
Mutta huoli kuinka lapsi pärjää? Eikö tosiaan näin moni tajua minkälainen 1kk ikäinen on???
Juu, kyllähän lapsi kuin lapsi pärjää, äiti ja isä päättää mikä sopii, milloin lapsi laitetaan milloin mihinkin... 1kk on todellakin liian pieni siihen!!!

Yhteistyössä