A
ap
Vieras
Se soitteli mulle matkoilta humalassa. Ja käytiin sitten läpi kaikki lapseen liittyvät asiat ja paljon saatiikin "keskusteltua". Ei tarvii enään vihoitella, kun sai kerralla kertoa, mitkä asiat mun mieltä painaa. Ja pyysi jopa anteeksi sitä, että ei mua muistanut äitienpäivänä. Siis kun lapsi oli silloin hänellä niin vähän petyin, kun sunnuntaina lapsi tuli kotia niin ei ollut edes korttia. Se asia siinä sitten läpi käytiin myös, kun pahoitin mieleni. Oli myös puhetta, että hän saisi osallistua enemmän lapsensa kanssa olemiseen, kun niin vähän näkevät ja hän kuitenkin haluaisi enemmän olla lapsen kanssa
Mutta voitte uskoa, oloni on helpottunut kun pääsi kertomaan tuntemuksia.
Niin ja palatakseni vielä tuohon äitienpäivä juttuun, että kellekkään ei tule epäselväksi. EN odottanut hänen mulla mitään ostavan, mutta kolme vuotinen osaa jo jotenkin piirtää niin edes sellaisen kortin olisivat tehneet. Mutta vetosi vain, kun eihän lapsi vielä mitään ymmärrä.
Niin ja palatakseni vielä tuohon äitienpäivä juttuun, että kellekkään ei tule epäselväksi. EN odottanut hänen mulla mitään ostavan, mutta kolme vuotinen osaa jo jotenkin piirtää niin edes sellaisen kortin olisivat tehneet. Mutta vetosi vain, kun eihän lapsi vielä mitään ymmärrä.