Voi tätä terveydenhuollon toimintaa! ARGH!

Lääkärin mukaan tuli on välttämätön (ja itse olen samaa mieltä, kantapää on niin helvatan kipeä). Kukaan ei nyt vain tiedä, millainen sen tuen pitäisi olla, kun sellaista, jonka nimen lääkäri mulle sanoi, ei ole olemassakaan.

Tuli tarve, kun kerrottiin, että sellaista tarvitset. Kaipasitko tukea eilen? Itse myös tässä samassa ketjussa aiemmin kerroit, että jalka ei särje.

Mutta, asia ei minulle tämän enempää kuulu. Tarkoitus oli vain rauhoitella sinua ja kertoa, että pääsisit paljon vähemmällä kun et ottaisi joka asiasta stressiä niin kamalasti ja tuhlaisi aikaa kiukutteluun.

Tuli tarve, kun kerrottiin, että sellaista tarvitset. Kaipasitko tukea eilen? Itse myös tässä samassa ketjussa aiemmin kerroit, että jalka ei särje.

Mutta, asia ei minulle tämän enempää kuulu. Tarkoitus oli vain rauhoitella sinua ja kertoa, että pääsisit paljon vähemmällä kun et ottaisi joka asiasta stressiä niin kamalasti ja tuhlaisi aikaa kiukutteluun.

Minä olen kaivannut nilkkaani tukea heinäkuun 2. päivästä saakka. Akillesjänne ei itsessään ole kipeä, mutta kantapää on kun vähänkin kävelee.

[QUOTE="sss";24518259]no kuin se sit TÄN päivän asia on?

taidat ny tehdä kärpäsestä härkäsen...[/QUOTE]

No kun tämä lääkäri on ensimmäinen, joka asian otti kuulevaan korvaansa. Ja totta helvetissä minä teen kärpäsestä härkäsen, valitan turhaan ja olen pikkumainen paskapää kun vaadin vastinetta verorahoilleni, hoitoa! Minähän olen täysin terve, huomiota ja sääliä vain haen.

Tuli tosta verikokeesta mieleen että kun olin kaularanka leikkaukseen menossa,kävin ennen leikkausta oman terveysaseman labrassa,painotettiin kuinka tärkeää oli käydä antamassa se näyte ennen leikkausta.Leikkaus aamuna sitten humattiin leikkaus sairaalassa että ne mun verkokeiden tulokset ei koskaan ollut saapunut sinne.Mihin ne niitä olis tarvinnut?Verikoe otettiin myös paikan päällä ennen leikkausta,ja jostain verestä ne puhu että on riittävä määrä varuilla leikkaukseen eli selvittääkö ne jonkin veriryhmän niillä kokeilla ennen leikkausta.

No kun tämä lääkäri on ensimmäinen, joka asian otti kuulevaan korvaansa. Ja totta helvetissä minä teen kärpäsestä härkäsen, valitan turhaan ja olen pikkumainen paskapää kun vaadin vastinetta verorahoilleni, hoitoa! Minähän olen täysin terve, huomiota ja sääliä vain haen.

sillälailla =) toivottavasti tulee kuntoon ensimmäisellä leikkauskerralla, eikä kolmannella niinkuin minulla...

jos haluat täydellistä 5 tähden palvelua, mee yksityiselle.

[QUOTE="sss";24518293]sillälailla =) toivottavasti tulee kuntoon ensimmäisellä leikkauskerralla, eikä kolmannella niinkuin minulla...

jos haluat täydellistä 5 tähden palvelua, mee yksityiselle.[/QUOTE]

Onko sun mielestä tuollainen luukulta luukulle pompottaminen sitten ihan ok? Palvelun laatu saa olla paskaa, koska siitä ei maksa (paitsi verojen muodossa)? Mun mielestä asia ei vaan oo niin.

Onko sun mielestä tuollainen luukulta luukulle pompottaminen sitten ihan ok? Palvelun laatu saa olla paskaa, koska siitä ei maksa (paitsi verojen muodossa)? Mun mielestä asia ei vaan oo niin.

Sen jotenkin voisi ehkä hyväksyä että julkisella puolella saa paskaa palvelua jos se reilusti myönnettäisiin. Mutta ei, poliitikot, johtavat virkamiehet ja AY-pamput kilvan kehuu miten hienosti heillä on homma hallussa.

Jos asiat on päin persettä niin se pitää sanoa ääneen, muuten tilanne ei korjaannu ikinä.

• Tykkää
Reactions: NipaNeutroni
Miksi pitäisi vaieta kun asiat mättää?

Mä vihaan sitä että tullaan sanomaan että mene yksityiselle. Ensinnäkin, kaikilla ei ole varaa. Toiseksi, kyllä kunnallisella puolella pitää saada apua siinä missä yksityiselläkin, siihen menee veroja jokaiselta.

Mä olen aikanaan taistellut jalkani kanssa läpi helvetin. Äitini vähistä rahoistaan maksoi minulle lopulta yksityisen lääkärin, tulos oli että lääkäri sanoi ettei ota kantaa tällaiseen asiaan. Että ei se autuutta ole aina sekään, köyhemmillä ei ole varaa hoidattaa itseään yksityisellä, tutkimukset maksaa maltaita.

Ja edelleen, niin kauan kun veroja maksetaan niin sitä hoitoa on saatava kunnan puolelta ja piste.

Saranatuki?! Voi jee. Ikinä kuullukaan. Mut oikeesti, kyllä jonkus Ks-ks kuuluu sulle se tuki hoitaa, jospa pyytäisit, että ovat päikistä yhteydessä fysioterapeuttiin? Niitä talosta löytyy.

[QUOTE="vieras";24518289]Tuli tosta verikokeesta mieleen että kun olin kaularanka leikkaukseen menossa,kävin ennen leikkausta oman terveysaseman labrassa,painotettiin kuinka tärkeää oli käydä antamassa se näyte ennen leikkausta.Leikkaus aamuna sitten humattiin leikkaus sairaalassa että ne mun verkokeiden tulokset ei koskaan ollut saapunut sinne.Mihin ne niitä olis tarvinnut?Verikoe otettiin myös paikan päällä ennen leikkausta,ja jostain verestä ne puhu että on riittävä määrä varuilla leikkaukseen eli selvittääkö ne jonkin veriryhmän niillä kokeilla ennen leikkausta.[/QUOTE]

X-koe veriryhmän selvittämiseksi, vastaus on voimassa 4+1 päivää.
Jos käy liian aikaisin kokeessa se vastaus "vanhenee".

Ko. näytteen valmistuminen ei kestä kovin kauaa...
Joten outoa, ettei sitä ollut vastattu jo.

HUSLAB - Sopivuuskoe, verest

Yhteistyössä