voi tota miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
mitähän se päässä oikein liikku.. äsken kattelin pojan raskaustestiä kun se vielä on tallessa :ashamed: niin sanoin sille että kato tätä voi että.. niin vähän aikaa se katto ja sit kattoa mua ei se voi olla mun että vastahan sulla oli menkat ja meillä on ollut ehkäisy ja heristi oikein sormeaan ja kysy vielä että mitä sä olet tehnyt.. sit mä olin että täh :o hei se plussahan nukkuu tuolla meidän sängyssä :D :D mies vissii sai ihan jonkun muun käsityksen :laugh:

siis minä en oikeasti tajua, että jotkut säilövät raskaustestin. Virtsatikun :x :x kai te säilöitte neuvolan virtsanäytteetkin "tärkeinä muistoina" oikeasti jotain rajaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
siis minä en oikeasti tajua, että jotkut säilövät raskaustestin. Virtsatikun :x :x kai te säilöitte neuvolan virtsanäytteetkin "tärkeinä muistoina" oikeasti jotain rajaa.

Kai nämä on niitä samoja, jotka säästää napatyngät, hampaat ja sappikivetkin ja esittelee niitä sitten jälkipolville...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

Kai nämä on niitä samoja, jotka säästää napatyngät, hampaat ja sappikivetkin ja esittelee niitä sitten jälkipolville...

mitäs se teille kuuluu mitä me säilötään... no kyllä mä lapsen hampaat aion säästää =)

Yhteistyössä