Voi tuota meidän hamsterivanhus ressukkaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zizilisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kannattaa varmaan pikkuhiljaa alkaa miettimään että milloin olisi aika päästää viheriäimmille niityille. meillä sinnitteli aika pitkään, sitten kun ei enää ruokakupille päässyt niin vietiin lääkäriin.
ja voitteko uskoa että lopetus maksoi 75 euroa.

Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
mä olen kyllä sitä mieltä, että jos eläin ei enää tahdo pysyä pystyssä, pitäisi se päästää jo vihreemmille laitumille. siinä ei ole enää mitään söpöä, sehän kärsii jo

Näin on. Työkaveri kävi lopetuttamassa lapsensa elukan, kun se alkoi kävellä miten sattuu. Ell sanoi, että alkaa olla merkkejä siitä, ettei pitkin enää elä.

Illalla virkeänä kävely sujuu vielä ihan ok, mutta näin päivisin on niin tokkurassa ettei meinaa tulla mitään. Varmaan ihan päivistä/ muutamasta viikosta kiinni, kun kokee ihan luonnollisen kuoleman. Ikää kuitenkin jo yli 2,5 v.

Älkää antako reppanan kärsiä.... Ja suotta jotain nukuttamisen maksuja on miettiä että ne säästää jos antaa pari päivää kärsiä. Vie ennemmin vaikka eläinsuojeluyhdistykseen ja sanoo että vaihtarit on että minä annan tämän kärsiä tai että te lopetatte armeliaasti, niin kyllä ne kustantaa sen operaation.

älä nyt anna kaverin kärsiä, jos sillä on sevästi kipuja/tuskia.. ainut armelias vaihtoehto on nukuttaminen. Älkää nyt kaveria rääkätkö enempää ... lopettaminen maksaa sen mitä maksaa .Mutta piikille kaveri, lapsille voi sanoa lemmikin muuttaneen taivaaseen ja vilkuttavan sieltä.

Meillä jouduttiin kissa ja koira päästämään sateenkaarisillalle puolen vuoden välein. Kova paikka oli tytöille, mu

Yhteistyössä