Voi V!Ihastuin toiseen mieheen,sanokaa että tää menee ohi!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
Olen ollut 7v.naimisissa ihanan miehen kanssa,kolme lasta.Nyt retkahdin toden teolla yhteen toiseen tyyppiin,en ymmärrä itseäni enää!Tämä kohde on vapaa,kahden lapsen yh ja puhui mulle niin ihanasti,että mä en kestä..Rakastui kuulemma mun silmiin,eikä saanut katsettaan irti,mutta tietää mun olevan naimisissa,eikä halua tulla väliin..ja mä rakastan miestäni,en halua hälle pahaa,tunnen huonoa omatuntoa omista ajatuksistani..:( Mä oon ihan sekaisin,en halua näitä tunteita tähän nyt!Mitä hele....nyt teen??

"Jos sulla kerran on, joku josta oikeesti välität, niin pidä siitä kiinni - älä usko kyynisiin lauseisiin"

^ Tää on pelastanut monelta harkitsemattomalta teolta...

Älä pelästy tunteitasi, niitä tulee ja menee ihan jokaisella. Kun pääset säikähdyksestä, asiakin pienenee. Menee se ohi, jos vain haluat. Älä ainakaan ota yhtään lähempää kontaktia, etäisyys on nopein tapa päästä eroon noista ajatuksista. :)

Pidä etäisyyttä siihen ni menee ohi. Vaikka ajattelet sitä koko ajan älä ota yhteyttä vaan yritä puuhastella kaikkea kivaa miehes kanssa.

Näitähän tulee silloin tällöin eikä siinä ole mitään pahaa, sehän vaan piristää arkea. Ajatuksilleen ei kukaan mitään voi - teoilleen kyllä.

Mietihän vähän; varmaan samoja tunteita ollut sillon 7v. sitten, kun tapasit miehesi. Arki se koittaa jossain vaiheessa aina. Tottakai 7 vuoden jälkeen tuollaiset sanat imartelee, mutta usko pois; ei se vaihtamalla parane! Katuisit varmasti jos pilaisit tuolla perhe-elämäsi. Nauti noista sanoista, mutta älä anna pilata elämääsi :)

Pitkissä suhteissa ja muutenkin tokikin saattaa käydä juuri noin.Tunteet joskus harhailee jne..Muista kuitenkin tärkeä pointti,että sanat on vaan sanoja,teot on sitten toista..eli älä rakastu haaveisiin ja unelmiin. Ihanat sanat toki lämmittää mieltä ja se oma puoliso tuntuu ärsyttävän tavikselta ja ei niin romanttiselta,MUTTA kannattaa ajatella asiaa kaukonäköisesti, eli mitäs sitten kun sen toisen miehen kanssa onkin sitten arkea ja hienot ihanat sanat ja teot vähenee?? Paraneeko se mies todella vaihtamalla,EI!! =).

Haaveisiin on helppo rakastua.Suuri punnus onkin sitten ne lapset ja se oikea oma perhe..oletko valmis olemaan yksinhuoltaja ja sen jälkeen sitten uusioperheen äiti? Onko perheen hajoaminen sen arvoista? Lapsille oma äiti ja isä on niiiin tärkeitä. Toimivaa hyvää suhdettä ei kannata tuhota!! =)

Niin,varmasti vaan kaipaan piristystä arkeen,rakastumisen tunnetta..Pitää yrittää ottaa tästä nyt kaikki irti,mutta vain ajatuksen tasolla..Jospa se nyt menisi ohi..Siirrän tunteet mieheen.

Ihan normaalia. Ihastuksia tulee ja menee, tärkeintä on se mitä niiden suhteen teet, tai siis olet tekemättä. =) Kyllä se menee ohi, ei jonkun ihastumisen takia kannata lähteä hyvää liittoa pilaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin,varmasti vaan kaipaan piristystä arkeen,rakastumisen tunnetta..Pitää yrittää ottaa tästä nyt kaikki irti,mutta vain ajatuksen tasolla..Jospa se nyt menisi ohi..Siirrän tunteet mieheen.

Tsemppiä sinulle!!!! Näin vaan voi joskus käydä,mutta olehan vahvana vaan!! =)

Alkuperäinen kirjoittaja mk:
Onko se tosiaan muka noin, että vaihtamalla ei parane?

No kyllä se arki ainakin koittaa jossain vaiheessa enkä jaksa millään uskoa, että miehet ois vuodesta toiseen samanlaisia kuin ne oli alkuvaiheessa,just silloin kun on tavattu. Sillonhan ne on niiiiiiiiin ihania,mutta arki se näyttää mitä ne todellisuudessa on.hyvässä tai pahassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan normaalia. Ihastuksia tulee ja menee, tärkeintä on se mitä niiden suhteen teet, tai siis olet tekemättä. =) Kyllä se menee ohi, ei jonkun ihastumisen takia kannata lähteä hyvää liittoa pilaamaan.

Tätä mieltä minäkin =)

Yhteistyössä