Alkuperäinen kirjoittaja minna:Minä olisin helvetin onnellinen, jos mies olisi VAIN lomautettu, vaan kun pistetään pihalle! Eikä yksin mun miestä, vaan parisataa muutakin... Menee elämä TODELLA tiukaksi...
Mä oon pahoillani sunkin miehen puolesta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minna:Minä olisin helvetin onnellinen, jos mies olisi VAIN lomautettu, vaan kun pistetään pihalle! Eikä yksin mun miestä, vaan parisataa muutakin... Menee elämä TODELLA tiukaksi...
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja fakta:Teoriahan tuo on, mutta ei käytäntöä. Ne jäävät, jotka hommansa hoitavat.Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:mä en jaksa kahloa koko ketjua läpi, mutta eikös menettely yleisimmin oo se että siitä päästä aletaan karsia kuka on on lyhimmän aikaa ollu talossa. ei aina, mutta yleensä.
Jaa no onpas suomessa sitten paljon lusmuilijoita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Farhan Maabaad:Meillä on mies ollu lomautettuna 11.12 lähtien ja tän kuun lopussa selviää, jatkuuko työt enää ollenkaan... :/
Tsempit sinne miehen puolesta :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja napinapi:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja lomautetun vaimo:Se, että on tullut taloon viimeisimpänä ei automaattisesti tarkoita sitä että olisi epäpätevämpi! Voi olla paljon pätevämpi tyyppi kuin esim. ap:n mies... Tai sitten töihin jäävästä on muuten enemmän hyötyä työnantajalle.
Jos siellä tulee joku maksimaalinen ongelma,niin kyllä se kokeneempi miehistö osaa sen homman hoitaa nopeasti ennenkuin tulee isoja vahinkoja.
Mistä tiedät ettei uudet osaa?
No kun ei ne tiedä niistä järjestelmistä kaikkea..
No näköjään ne tietää, kun saavat jäädä töihin toisin kuin sun mies.
Että eipä aliarvioida uusia työntekijöitä ollenkaan!
Alkuperäinen kirjoittaja fakta:Teoriahan tuo on, mutta ei käytäntöä. Ne jäävät, jotka hommansa hoitavat.Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:mä en jaksa kahloa koko ketjua läpi, mutta eikös menettely yleisimmin oo se että siitä päästä aletaan karsia kuka on on lyhimmän aikaa ollu talossa. ei aina, mutta yleensä.
Alkuperäinen kirjoittaja fakta:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja fakta:Teoriahan tuo on, mutta ei käytäntöä. Ne jäävät, jotka hommansa hoitavat.Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:mä en jaksa kahloa koko ketjua läpi, mutta eikös menettely yleisimmin oo se että siitä päästä aletaan karsia kuka on on lyhimmän aikaa ollu talossa. ei aina, mutta yleensä.
Jaa no onpas suomessa sitten paljon lusmuilijoita![]()
Tarkoitin irtisanomisia.
Yleensähän lomautukset koskevat koko porukkaa; joissakin paikoissa kaikki lomautetaan kerralla, toisissa firmoissa lomautukset porrastetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä ne lapset miehillä vaikuttaa? Äidithän niitä hoitaa jos sairastuvat.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mies oli nähnyt jonkun paperin ja sen mukaan se olisi lomautettujen listalla :headwall:
Kaikenhuippu on se,että siellä saisi jatkaa vasta vakinaistetut lapsettomat tyypit |O
Alkuperäinen kirjoittaja ffff:Meilläki yt:t menossa. Ja jos tilanne on niin että joitain nimilistoja tms. päätöksiä on tehty ennen neuvottelujen alkamista, niin työnantaja on jo siinä rikkonut lakia ja pahasti. He ovat korvausvelvollisia!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä ne lapset miehillä vaikuttaa? Äidithän niitä hoitaa jos sairastuvat.
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Eip' setyönantaja välttämättä tiedä ( eikä sille edes kuulu) onko jollaki perhettä. ne lomauttavat ja sillä siisti.Tottakai se harmittaa, mutta se on vaanelämää. vähemmäläkin tulee toimen kun siihen asennoituu
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Eip' setyönantaja välttämättä tiedä ( eikä sille edes kuulu) onko jollaki perhettä. ne lomauttavat ja sillä siisti.Tottakai se harmittaa, mutta se on vaanelämää. vähemmäläkin tulee toimen kun siihen asennoituu
Alkuperäinen kirjoittaja myy:Mun mies päätti itse ilmoittautua vapaaehtoiseksi lomautettavaksi, kun töissä oli alettu puhua lomautuksista. Meilläkin lapsia 2 ja kolmas tulossa. Kuitenkin asiat on hyvin (ei velkaa ja mulla varmasti pysyvä työ) ja mies katsoi voivansa olla enemmän kotona ja lastensa kanssa. Kannatan.
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Se on Bad Virgin kohta perheineen sossun luukulla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:BV, ei oikeasti voi olla totta, että sun ukko lomautetaan ja vasta tulleet saa jäädä... jos noin on, niin luottamusmieheen yhteys ja asialliset perustelut sitten työnantajalta. Mielivalta ei saa pyörittää maailmaa, ei edes lama-aikana.
:hug: ja tsemppiä!
Alkuperäinen kirjoittaja Hohtis:Voi ei, inhottava tilanne, mut toivotaan, et jos todella näin käy, se ei olis pitkäkestoista!
Meillä mies saa maanantaina tietää joutuuko irtisanotuksi, joten lomautus olis meille helpotus...
Elämä on vähän epäreilua välillä, mut etiäpäin sano mummo lumessa!