Voi v***u, että mua ottaa aivoon toi mun äiti!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuku-Mauku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miuku-Mauku

Aktiivinen jäsen
23.07.2005
1 714
0
36
Sisko soitti, että on katsellut pihaansa leikkimökkiä ja rakas äitimme on sitten luvannut sen kai heille ostaa.

Hiukan on erilaiset välit mulla ja äitillä kuin siskolla ja äidillä..

Mun lapsiani vain arvostellaan, että on milloin liian vilkkaita ja milloin sitä ja milloin tätä. Mulle soittaa ainoastaan, jos tarvii jotain multa (apua tms). Koskaan ei muuten vaan soita.
Siskolle maksoi ajokortit yms. Mä pyysin lainaksi muutamaa satasta auton ostoa varten, mutta ei sitten pystynyt sitä lainaamaan.

Musta on hiukan outoa...

Mä oon oikeesti kateellinen tästä asiasta, että mua ei koskaan pysty auttamaan millään tavalla, mutta siskoa kyllä (ja kaikkia kolmea nuorempaa vielä, mä olen vanhin). Ja multa vaan kuitenkin aina haluaa jotain.

Mun lapsiani on ihan turha yrittää saada mummilaan hoitoon, varsinkaan tota nuorempaa, joka on aina "niin tuhma".

Parempi kun ei olla pian missään tekemisissä...

Minkä ihmeen takia otat painetta tollasesta ihmisestä. Mikäli tosiaan hän lapsiakin arvostelee, niin kannattaa ehkä jättäytyä hänen elämästään pois.

Ei sinun tarvitse olla ko ihmisen kanssa tekemisissä vain siksi, että hän sattuu olemaan se nainen, joka on sinut synnyttänyt.

Yhteistyössä