O
onneton
Vieras
Meidän rakas 3 lapsen isi ja rakas aviomies lähti tuossa taannoin ihan onnellisesta elämästä (minun onnellisesta nähtävästi). Niinkuin legendat kertovat mies lähtee hakemaan maitoa eikä tule koskaan takaisin. Masennusta on taustalla monen vastoinkäymisen kautta. Nyt tilanne on se että haluaa seurustella oman aviovaimon kanssa, mutta ei halua asua meidän kanssa, muuttaa siis yksin asumaan. Vielä jokunen aika sitten olin/yritin olla ymmärtäväinen ja kestää tän, ajatuksena että menee ohi, mutta ei. Elän suurperheen kanssa yksin, eläimet ja lapset ja ison talon hoitaminen ja ukko senkun elää miten sattuu missä tahansa. HUOM mukana ei ole toista naista ei mitään tappeluita ym. Alkaa hermot vaan loppua ja tekisi mieli luovuttaa, mutta ukko senkun jankkaa hän rakastaa minua ja entisestään enemmän kun ikävä on kova mutta nyt hetken pitäisi asua yksin. Olen kuukauden päivät nyt hoitanut ja pyörittänyt yksin tätä perhettä, mies ei edes kysy miten jaksan ja voin vaan minun pitäisi ymmärtää ja sääliä kun toisella on niin sanonko miten rankkaa kuulema. OIKEESTI MINULLE SANOTAAN ETTÄ KYLLÄ SE JÄRKIINSÄ TULEE mutta en tiedä haluanko edes enään takaisin tänne, periaatteessa helpompaa olla ilman, kun ei tarvitse jatkuvasti hoitaa sitä neljättä lastakin. En tiedä mitä tekisin, ikävä on kova sitä parasta ystävääkin, seksi on parasta mitä voi kuvitella, mutta oma paha mieli ei lähde pois ja syystäkin. Kun tulee käymään kotona ei muuta tee kuin istu tietokoneella tai makaa lasten kanssa sohvalla, on vittuuntuneen oloinen, kuitenkin haluaa näyttää kaikille rakastavansa mua. Ei leiki lasten kanssa samalla tavalla kuin ennen. Onko kenelläkään ollut vastaavaa tilannetta? Ja nyt on kyse 30 miehestä ja kohta 10 vuoden avioliitosta. Itse olen saanut sen kuvan että ei vaan perhe-elämä ole se mikä kiinnostaa vaan vaimo pitäisi saada pitää vaan. Jatkuvasti jokapäivä ilmoittaa ihanimmalla tavallaan tunteensa minua kohtaan ja se satuttaa ja paljon. Vaikea kertoa tätä kirjoittamalla.
Jokatapauksessa ollaan nyt asumuserossa, eikä mitään avioeroja vireillä. En vaan tiedä mitä teen
Jos joku on kohtalotoveri niin kiitän jos kommentoit!
Jokatapauksessa ollaan nyt asumuserossa, eikä mitään avioeroja vireillä. En vaan tiedä mitä teen
Jos joku on kohtalotoveri niin kiitän jos kommentoit!