4
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 4yh:ap.haluaisin,mutta en oikein osaa käyttää konetta.Miten?
Alkuperäinen kirjoittaja vaikeasta masennuksesta parantunut:luulenpa että on kovinki masentunut ja tarvitsis nyt kyllä jämäkkää terapiaa ja sitä tukevaa lääkitystä, siitä voi hyvin parantua mutta se ei tapahdu viikossa eikä edes kuukaudessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Huono kuukausi kymmenen vuoden avioliitossa.
Ei toina liikoja johtopäätöksiä tehdä vielä.
Jossain vaiheessa se tökkää kaikilla, miehillä ainakin. 20 vuotiaana naimisiin ja kenties lapset samoihin aikoihin. Aika harvassa on ne kaverit joilla se ei jossain vaiheessa tökkää ja rajusti, moni kykenee sen toki peittämään ei siinä mitään.
Mutta masennus ja tälläiset asiat saattaa teetättää tuollaista vaikkei se hyväksyttävää olisikaan. Sitä on vaikea ymmärtää niiden joilla ei ole todellista masennusta ollut koskaan, tarkoitan siis masennusta enkä mitään "hitsi kun mua masentaa" juttua.
Suosittelen hänelle terapiaa, en pariterapiaa jos hän on siis masentunut. Tuo tuskin johtuu parisuhteesta tai sinusta, vaan hänestä itsestään.
Alkuperäinen kirjoittaja 4yh:laitan sähköposti osotteen.ANURO82@suomi24.fi.Mä olen tyhmän rohkea![]()