voi vi**tus :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cesilia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cesilia

Vieras
ihan sama kaikelle paskalle. elämäni on ohi jo 19weenä. en voi koskaan olla onnellinen. en pääse pois kotoa. en yhtään minnekään. mä en jaksa kun kaikki koko ajan vaatii multa jotakin. en saa olal missään rauhassa ja elämä ei maistu. ei ole maistunut 4 vuoteen. olen rakastunut mieheen joka on kaukana ja en voi saada häntä. mitä mä voin enää tehdä?

No voi sentään.. Mitenkäs siinä niin kävi? Oletko siis naimisissa ja äiti?

Nyt kannattaisi hommata vaikka apua, juttelu jollekin ammattilaiselle saattaa auttaa pois umpikujasta...

Alkuperäinen kirjoittaja Höh..:

Nyt kannattaisi hommata vaikka apua, juttelu jollekin ammattilaiselle saattaa auttaa pois umpikujasta...

en ole naimisissa enkä ole äiti. haluaisin kyllä olla. molemmat ovat unelmiani. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja cesilia:

en ole naimisissa enkä ole äiti. haluaisin kyllä olla. molemmat ovat unelmiani. :'(

no mistä sitten kiikastaa? Miksi et pääse pois kotoa ja kuka sinua vahtii ja vaatii??

Alkuperäinen kirjoittaja Höh:

no mistä sitten kiikastaa? Miksi et pääse pois kotoa ja kuka sinua vahtii ja vaatii??

vanhemmat ja se ettei minulla ole rahaa, koulu on kesken. ahdistaa. en näe enää mitään hyvää. olen hukannut jo 19 vuotta elämästäni. enkä jaksa enää yhtään.

nyt kuules kannattaa hakea apua. varmasti löytyy joku pienikin asia mistä saat voimia! vaikka ajattelet sitä pientä lasta minkä joskus tulet saamaan kun sen aika on. ei kannata jättää elämää kesken kun ei se vielä ole edes alkanut.

nyt kuules kannattaa hakea apua. varmasti löytyy joku pienikin asia mistä saat voimia! vaikka ajattelet sitä pientä lasta minkä joskus tulet saamaan kun sen aika on. ei kannata jättää elämää kesken kun ei se vielä ole edes alkanut.

olen käynyt terapiassa jonne en enää ikinä mene.

Miks et?

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:

Miks et?

koska en pitänyt siitä..se ahdistaa minua ja se aiheuttaa minulle entistä kurjemman olon ja saan siitä paniikkikohtauksia.

Alkuperäinen kirjoittaja sanna:
voi hyvä jumala! :hug: tsemppiä. onko olemassa mitään mikä auttaisi sinua jaksamaan? kenties rakkaus? harrastus?

matkustelu auttaa, mutat ei sekään auta koska minulla ei ole aikaa ja rahaa matkustaa. sekä en omista passia.

Älä vaan sano, että olet rakastunut johonkin nettituttavuuteen... Ei semmoisten takia kannata elämäänsä hukkaan heittää ja sen takia riutua. Käyt koulut loppuun ja hankit töitä, sitten voit vaikka matkustaa maailman ääriin rakkautesi luokse..
MUTTA nyt, elä nuoruutesi täysin rinnoin ja nauti opiskelijaelämästä ja ennen kaikkea ELÄMÄSTÄ yleensäkin. On monia asioita joiden vuoksi elämä voi olla elämisen arvoista, katsohan ympärillesi niin huomaat varmasti!
Voimia sinulle nuori ihminen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:
Älä vaan sano, että olet rakastunut johonkin nettituttavuuteen... Ei semmoisten takia kannata elämäänsä hukkaan heittää ja sen takia riutua. Käyt koulut loppuun ja hankit töitä, sitten voit vaikka matkustaa maailman ääriin rakkautesi luokse..
MUTTA nyt, elä nuoruutesi täysin rinnoin ja nauti opiskelijaelämästä ja ennen kaikkea ELÄMÄSTÄ yleensäkin. On monia asioita joiden vuoksi elämä voi olla elämisen arvoista, katsohan ympärillesi niin huomaat varmasti!
Voimia sinulle nuori ihminen :)

en ole arkastunut nettituttavuuteen. en näe ympäristössä mitään elämisen arvoista. opiskelija elämä ahditaa minua ja kaikki muuukin. haluan pois suomesta ja heti.

Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:
No sitten ei muuta kun reppu selkään ja reilaan, kerran sitä vaan on nuori!
Maanantaina heti au pair-papereita täyttämään ja maailmalle!! :hug:

en osaa puhua kieliä. ja reilaamiseen tarvitsee rahaa jota minulla ei ole. joten ei onnistu. kaikki on ohi ennen kuin se kerkesi alkaakaan. :'( :'(

No oletko sitten ns. toinen nainen? Vai rakastunut johonkin julkkikseen? Ajattelin vain, kun et kerran voi rakkautesi kohdetta saada omaksesi..
Mitäs jos ottaisit välivuoden opinnoista ja menisit töihin...Saisit rahaa, saisit hommattua passin ja pääsisit reissuun. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:
No oletko sitten ns. toinen nainen? Vai rakastunut johonkin julkkikseen? Ajattelin vain, kun et kerran voi rakkautesi kohdetta saada omaksesi..
Mitäs jos ottaisit välivuoden opinnoista ja menisit töihin...Saisit rahaa, saisit hommattua passin ja pääsisit reissuun. :)

en ole toinen nainen ja olen rakastunut..en voi ottaa välivuotta enkä jaksa tehdä töitä olen jo nyt loppuun palanut ja stressi ei hellitä.

ei hittolainen,vaihdetaanpa heti paikkoja!! minä olin rakastunut mieheen joka käytti vaan hyväkseen ja syksyllä olen 2pienen yh, 2lapsi ei todellakaan ole toivottu tähän tilanteeseen,mulla on helvetillista pahoinvointia aamusta iltaan hirveä väsymys,välillä mikään ei pysy sisällä, ja yksin on pakko jaksaa kaikki!! työ+työmatkat bussilla+ kotityöt ja lapsen hoito/kasvatus. antteeksi että sanon näin mutta multa ei sääliä irtoa moiselle. sun tilannehan on suorastaan helppo,jos elämässä jotain haluaa saavuttaa on sen eteen tehtävä töitä. uskomatonta mistä sitä ruikutetaankin

Alkuperäinen kirjoittaja aaarg:
ei hittolainen,vaihdetaanpa heti paikkoja!! minä olin rakastunut mieheen joka käytti vaan hyväkseen ja syksyllä olen 2pienen yh, 2lapsi ei todellakaan ole toivottu tähän tilanteeseen,mulla on helvetillista pahoinvointia aamusta iltaan hirveä väsymys,välillä mikään ei pysy sisällä, ja yksin on pakko jaksaa kaikki!! työ+työmatkat bussilla+ kotityöt ja lapsen hoito/kasvatus. antteeksi että sanon näin mutta multa ei sääliä irtoa moiselle. sun tilannehan on suorastaan helppo,jos elämässä jotain haluaa saavuttaa on sen eteen tehtävä töitä. uskomatonta mistä sitä ruikutetaankin

anteeksi vaan, mutta mun elämä ei ole ollut koskaan helppoa. vedä siitä.

no kerroppa sun niin paljon vaikeammasta elämästä ku kellään muulla? mulla löytyy 9v koulukiusaus menneisyydestä+ isäpuolen hyväksikäyttö yritykset ym. mutta siltikään ne ei ole mitään tähän verrattuna.

Yhteistyössä