Voi vitsi kun vihaan korjaajamiespaivia!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria Mundi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria Mundi

Aktiivinen jäsen
25.10.2004
3 333
17
38
Korjaaja soitteli perjantaina etta maanantaina voisin tulla - mina siihen etta kun maanantai ei oikein ole hyva paiva - minulla on menoa koko paivan paikasta toiseen. Korjaaja siihen etta voi voi kun niin hanella olisi maanantaina sopiva tulla. Mina sitten etta olkoon, tule sitten maanantaina; olen kotona silla ja silla valilla.

Peruutin sitten typyn koulussa olemiseni aamulla jotta voin taalla paivystaa. Iltapaivaksi tilattuja laakareita en perunut kun ne jaivat antamani ajankohdan ulkopuolelle. Ruokakauppaan en ole paassyt ja talo ammottaa tyhjyytta viikonlopun jaljilta. Ja taalla sitten istun - ja voitte ARVATA KAKSI KERTAA onko korjaaja ilmestynyt!!??!! Perskule sentaan - koko paiva puluille taas. Ilmestyy tietty sitten tanne kun olen jo lahtenyt laakarirundeille. Pihlaja sentaan!!!

*kyllapa helpotti taas* \|O

No näinhän se menee miesvaltaisella alalla; tullaan sitten kun huvittaa. Kamalaa palkkaa nostavat mitättömistäkin toimenpiteistä ja käyttäytyvät uskomattoman törkeästi. Olettavat että etenkin naisilla on aikaa odotella ja vaikkapa kahvit(!) keitellä heille sitten kun viitsivät tulla- jos ovat tullakseen.
Äitini kesämökin maalaaminen ei onnistunut mestarilta ja oppipojalta ennenkuin JOKA AAMU saivat ilmaiset kahvit, itseäni koitettiin kusettaa kännykkäkaupassa vaatimalla enemmän rahaa korjaustöistä kuin mitä oli sovittu jne. Tälläistä se vaan on!! \|O