Voi vittu, lahjakortti taas vanhaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hippi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hippi"

Vieras
400 euroa kultakauppaan. Ja päiväys ummessa. Miksi helvetissä aina tulee lahjaksi hevonvitun lahjakortteja käsittämättömiin paikkoihin, kun niillä ei kuitenkaan mitään tee?

[QUOTE="vieras";22914905]No myy ne pois samantien, kun saat.[/QUOTE]

Ei viitsi nähdä vaivaa. Pitäisi laittaa takkaan samantien, niin ei tulisi harmitusta jälkikäteen

[QUOTE="hippi";22914913]Ei viitsi nähdä vaivaa. Pitäisi laittaa takkaan samantien, niin ei tulisi harmitusta jälkikäteen[/QUOTE]

No jospa annat takasin joka antaa sen, ja sanot ettet käytä sitä että ostaa ittelleen sillä 400e mitä haluaa?

[QUOTE="hippi";22914913]Ei viitsi nähdä vaivaa. Pitäisi laittaa takkaan samantien, niin ei tulisi harmitusta jälkikäteen[/QUOTE]

Taitaa olla provo. Eihän kukaan noin idiootti ole.

Älä sitten valita, jos et viitsi nähdä vaivaa. Jos et tiennyt, niin kultakaupasta saa mm. lapsille korurasioita tms lapsille. Joten jo on kumma, jos ei kiinnosta edes lapsille lahjoja ostaa, jos ei itse koruja käytä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;22914927:
Eikö tuosta voisi vielä neuvotella liikkeen kanssa?

Ap ei ole mitenkään halukas edes sitä käyttämään saatikka neuvottelemaan, eihän ole hänen rahoistaan kyse jotka liikkeelle lahjoitetaan... miksi nyt yhden 400e takia viittii vaivautua, kultalusikka suussa syntynyt...

[QUOTE="vieras";22914937]No jospa annat takasin joka antaa sen, ja sanot ettet käytä sitä että ostaa ittelleen sillä 400e mitä haluaa?[/QUOTE]

Ei ilkeä. Se olisi huonotapaista.

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin;22914985:
Oma vikasi selkeästi, kannattaisi katsoa kun saa kortin kauanko on voimassa. Ja jos et itse tartte niin lahjoita eteenpäin. Olet aikas yksinkertaisen tuntuinen

Minulla on kolme lasta ja jos saan vapaa-aikaa joskun, niin kyllä sen käytän mielelläni jossain muualla kuin kultakaupassa. Toisekseen neljällä sadalla ei vielä saa juuri mitään.

No oma on mokasi,viitsisit edes sen verran vilkaista päiväystä ,ettei ehdi mennä umpeen.
Kyllä 400e jo löytää aika hyvin ostettavaa,taidat olla hemmetin rikas kun voit heittää takkaan lahjakortin tosta vaan.Jos et käyttä lahjakorttia niin anna eteenpäin,oot tosi epäkiitollinen ihminen.

Yhteistyössä