Voi vittu,oon lapsellinen ja pulassa:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jätän sen kyllä...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sit muista päivitykset "Jenninä" ja liity kaikkiin ryhmiin myös. Mielellään kaikkiin liikunnallisiin ryhmiin ja joihinkin sellasiin kaksimielisiin (muttei liikaa!!)

Mitä jos olet nyt aikuinen ja tunnustat miehelles tässä vaiheessa että miten asia on mennyt. puhutte tän auki rauhallisesti ja rehellisesti ja mietitte miksi tilanne on tämä. Olen varma että tämä olisi ihan ehdottomasti paras ratkaisu.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26673549:
Ja jos on tehty feikkiprofiili facebokiin, eikö miehen hälytyskelloja soita yhtään se, että kyseisellä henkilöllä ei ole yhtään muuta fb-kaveria? Vai onko tämä tosiaankin joissakin piireissä ihan yleistä, että pyydellään ihan randomisti kavereiksi ketä tahansa ja heti ehdotellaan tapaamisia?
Ainahan voi selittää että on vasta liittynyt FB:hen eikä ole vielä löytänyt kaikkia kavereitaan.
Mutta se ettei viikkojenkaan jälkeen ystävämäärä lisäänny, pitäisi pistää herätyskellot pirisemään varsinkin jos henkilö ei ole näöllä pilattu.

Ainahan voi selittää että on vasta liittynyt FB:hen eikä ole vielä löytänyt kaikkia kavereitaan.
Mutta se ettei viikkojenkaan jälkeen ystävämäärä lisäänny, pitäisi pistää herätyskellot pirisemään varsinkin jos henkilö ei ole näöllä pilattu.

Siis juuri tuota en tajua, että joku on muka uusi facebookissa ja ensimmäiseksi lähettelee kaveripyyntöjä ihan ventovieraille ja vielä alkaa heti sutinoimaan, niin.. Noh, kai se sitten joillakin on fb:n tarkoitus. Minulla on jokin ihan muu.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26673654:
Siis juuri tuota en tajua, että joku on muka uusi facebookissa ja ensimmäiseksi lähettelee kaveripyyntöjä ihan ventovieraille ja vielä alkaa heti sutinoimaan, niin.. Noh, kai se sitten joillakin on fb:n tarkoitus. Minulla on jokin ihan muu.
Niin no, vastikaan luin uutisen että FB on alunperin ollut tarkoitettu deittipalveluksi, mutta se perustaja halusi tehdä siitä sellaisen piiloversion.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26673549:
Vähän jäi minullekin auki tämä. Ja tuosta noin vain mies otti fb-kaveriksi ja heti alkoi ehdottelemaan tapaamisia. Luulisi, että olisi vähän ensin odottanut ja tsekkaillut mikä tyyppi on kyseessä, jos ei tunnistanut. Ja jos on tehty feikkiprofiili facebokiin, eikö miehen hälytyskelloja soita yhtään se, että kyseisellä henkilöllä ei ole yhtään muuta fb-kaveria? Vai onko tämä tosiaankin joissakin piireissä ihan yleistä, että pyydellään ihan randomisti kavereiksi ketä tahansa ja heti ehdotellaan tapaamisia?

voi laittaa asetukset niin että kukaan muu ei näe sun kaverilistaa. että voi sen niinkin selittää.

Sovit sen kanssa treffit ja just sovittuna aikana menetkin itse paikalle. Esität yllättynyttä -ai moi kulta, mitä sä täällä teet? Mä olin menossa ohitse ja ajattelin poiketa kahville, ihanaa nähdä!" jne. Katselet rauhassa, miten mies kiemurtelee tuskissaan, peläten uuden deittinsa astelevan sisälle hetkenä minä hyvänsä :D Ja siis et ilmoita mitään sille "Jenninä" että et pääsekään. Todennäköisesti ukkos luikahtaa tiehensä treffipaikalta ennen kuin viisi minuuttia kanssasi on kulunut. Jälkikäteen laitat sitten "Jenninä" sille viestin, että et päässykään paikalle, kun pyörästä/autosta puhkesi juuri kumi tms ja ehdotat uusintaa ;)

[QUOTE="kissa";26674173]Sovit sen kanssa treffit ja just sovittuna aikana menetkin itse paikalle. Esität yllättynyttä -ai moi kulta, mitä sä täällä teet? Mä olin menossa ohitse ja ajattelin poiketa kahville, ihanaa nähdä!" jne. Katselet rauhassa, miten mies kiemurtelee tuskissaan, peläten uuden deittinsa astelevan sisälle hetkenä minä hyvänsä :D Ja siis et ilmoita mitään sille "Jenninä" että et pääsekään. Todennäköisesti ukkos luikahtaa tiehensä treffipaikalta ennen kuin viisi minuuttia kanssasi on kulunut. Jälkikäteen laitat sitten "Jenninä" sille viestin, että et päässykään paikalle, kun pyörästä/autosta puhkesi juuri kumi tms ja ehdotat uusintaa ;)[/QUOTE]

loistava idea! :attn:

• Tykkää
Reactions: Joxu
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26674155:
tää keskustelu käytiin vaimosi kanssa jo toisessa ketjussa. kuinka monta vuotta joutuu palstailla ennenkuin löytää jonkun?? 8v. :laugh: ei kovin tehokasta deittiä.

Mutta saa sitäkin paremman :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26674302:
niinhän se sanontakin menee.."Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge" - onko sille suomenkielistä versiota? :)

Ei ruotsi taivu tuohon ja google kääntäjän antamaa tulosta epäilen :p

[QUOTE="KääKKä";26674338]Hyvää kannattaa odottaa.[/QUOTE]

Google-kääntäjän "Hän joka odottaa jotain hyvää koskaan odottaa liian kauan" tuntuikin jotenkin väärältä :D

• Tykkää
Reactions: Sadana
Alkuperäinen kirjoittaja näin;26674610:
Miten ihanaa, että tähänkin ketjuun saatiin muistutus Datan ja Astrolaben rakkaussuhteesta :heart:
Ei ketjua ilman jommankumman muistuttelua asiasta. =)

Ole hyvä, ihana että tykkäät :)

beach-love-couple-silhouette.jpg

• Tykkää
Reactions: astrolabe