Voi vittu,oon lapsellinen ja pulassa:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jätän sen kyllä...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, sovit treffit ehdottomasti. Sitten meet sinne omana itsenäsi ihan pokkana, niin kuin olisitte sopineetkin näkevänne ja katsot mitä mies oikein toteaa kun sanot, että eikös meidän ollut tarkoitus käydä kahvilla?

Jos et halua mennä tuohon tapaamiseen asti, niin laita itsesi Jennin kaveriksi ja kirjoita tänä Jenninä omalle seinällesi, että on sinun vanha koulukaveri tms. ja haluaisi tulla käymään teillä kun asuu nykyisin samassa kaupungissa :D (tämä siis siinä tapauksessa, että miehelläsi ei lue että on parisuhteessa juuri sinun kanssa). Mies on sitten tulisilla hiilillä, että mitä hittoa..

mitä jos vain pakkaisit tavarasi ja muutat hipihiljaa pois kun miehesi ei ole kotona (tai vaihtoehtoisesti roudaa jätkän kamat pihalle/rappukäytävään)? jätä lappu pöydälle/kamojen päälle jossa lukee: hyvää loppuelämää toivottaa: "Jenni" Siinäpä mollottaa suu auki että wtf?! :D

Miks ihmeessä naisen pitäisi aina olla pelastamassa suhdetta? hei haloo, jos mies on sika niin ei se naisen vika ole!

[QUOTE="jäämies";26673553]Ehdottelukaan ei ole vielä pettämistä. Mies voi pelata vain peliä.. pelimies.

Jos haluat vielä pelastaa suhteenne niin älä jatka temppujasi. Vedä kortit pöytään tässä vaiheessa; vakava keskustelu parisuhteenne tilanteesta, luottamuksesta, pettämisestä, seksistä jne. Sait miehen kiinni kuvainnollisesti housut nilkoissa. Tilanne on vielä pelastettavissa, jos tahtoa riittää molemmilla.

Jos jatkat niin tiedät lopputuloksen jo ennalta.[/QUOTE]

Voi heketti, mitä sontaa sinä suollat! Miksi ihmeessä tuollaisen jälkeen haluaa vielä antaa miehelle mahdollisuuden? Itse heittäisin jätkän pihalle samantien, enkä katselisi kuinka pitkälle olis menossa. Mulle riittäis se, että alkaa ventovieraan naisen kanssa lirkutella fb:ssä mun selän takana, yäk mikä lipevä etovuus!

• Tykkää
Reactions: Kumipuu
Miehenä voin sanoa että anna palaa loppuun asti. Tosin miehesi ylitti jo rajan, kuten eräät jo kommentoivatkin.

Jos miehesivälittäisi sinusta, niin hän ei olisi mennyt noin pitkälle. Se on sitten sinusta kiinni mitä aiot sietää.

Toiseksi; pelkään pahoin että miehesi on kaiken lisäksi idiootti. Jos joku asia on liian hyvää ollakseen totta, niin se ei sitä ole.

• Tykkää
Reactions: Joxu
Jos miehesivälittäisi sinusta, niin hän ei olisi mennyt noin pitkälle. Se on sitten sinusta kiinni mitä aiot sietää.

Hmmm... kyllä moni ihminen voi innostua vastakkaisen sukupuolen liehakoinnista ja seksin mahdollisuudesta siinä määrin, että on valmis vähän seikkailemaan aviovuoteen ja lapsiperheen arkielämän ohessa. Ja voi silti rakastaa puolisoaan.

Mies ehkä kuvittelee että voi tapailla viattomasti muutaman kerran ja saada ihailua, ehkä vähän muutakin. Ja sitten palata takaisin turvalliseen avioliittoonsa. Suurin osa pettäjistä on kyllä näitä.

En usko että tämä aloitus on totta, sillä ap käyttäytyy kuten kyseessä olisi jännä leikki. Itse olisin kovin järkyttynyt ja surullinen, sillä kyseessähän on perhe ja sen mahdollinen hajoaminen kaikkine seuraamuksineen. Kyse on vakavasta asiasta ja mielestäni tuossa tilanteessa pitäisi aloittaa vakava keskustelu puolison ja lasten isän kanssa että missä mennään ja kuinka pitkälle ollaan valmiita menemään...

Mä oon jokseenkin varma, että tämä ketju päättyy siihen, että ap:n mies väittää kiinni jäätyään tietäneensä koko ajan, että "jenni" on vaimon yritys saada hänet nalkkiin ja on tehnyt kiusaa sen vuoksi. Eli siksi kannattaa viedä homma loppuun asti ja järjestää paikalle joku kaveri näyttelemän "jenniä". Vaan mistäs tietysti löydät kuvan näköisen misukan?

[QUOTE="vieras";26676278]Hmmm... kyllä moni ihminen voi innostua vastakkaisen sukupuolen liehakoinnista ja seksin mahdollisuudesta siinä määrin, että on valmis vähän seikkailemaan aviovuoteen ja lapsiperheen arkielämän ohessa. Ja voi silti rakastaa puolisoaan.
[/QUOTE]

No itse olen taas sitä mieltä, että jos toista oikeasti rakastaa, niin häntä myös kunnioittaa sen verran, ettei erehdy vieraan ihmisen kanssa suhteeseen. En antais anteeksi tämän tilanteen miehelle, jos tämä siis totta on, en ikuna.

[QUOTE="lisko";26676309]Mä oon jokseenkin varma, että tämä ketju päättyy siihen, että ap:n mies väittää kiinni jäätyään tietäneensä koko ajan, että "jenni" on vaimon yritys saada hänet nalkkiin ja on tehnyt kiusaa sen vuoksi. Eli siksi kannattaa viedä homma loppuun asti ja järjestää paikalle joku kaveri näyttelemän "jenniä". Vaan mistäs tietysti löydät kuvan näköisen misukan?[/QUOTE]

Tää ketju päättyy siihen, että ap kyllästyy pikku tarinaansa ja tää hissukseen vajoaa muun paskan sekaan palstan pohjaan.

[QUOTE="vieras";26676332]No itse olen taas sitä mieltä, että jos toista oikeasti rakastaa, niin häntä myös kunnioittaa sen verran, ettei erehdy vieraan ihmisen kanssa suhteeseen. En antais anteeksi tämän tilanteen miehelle, jos tämä siis totta on, en ikuna.[/QUOTE]

Valitettavasti minun on todettava, että minä en voisi sietää naiselta vastaavaa käytöstä mitä AP:n mies on tehnyt. Minulla on varmaan hirmu huono itsetunto, mutta jos toinen harrastaisi tuollaista peliä, niin jättäisin vaikka rakastaisin.

[QUOTE="lisko";26676309]Mä oon jokseenkin varma, että tämä ketju päättyy siihen, että ap:n mies väittää kiinni jäätyään tietäneensä koko ajan, että "jenni" on vaimon yritys saada hänet nalkkiin ja on tehnyt kiusaa sen vuoksi. Eli siksi kannattaa viedä homma loppuun asti ja järjestää paikalle joku kaveri näyttelemän "jenniä". Vaan mistäs tietysti löydät kuvan näköisen misukan?[/QUOTE]

No eihän se ole ongelma, ap linkittää tänne "Jennin" kuvan ja joku ystävällinen lookalike palstamamma hoitaa homman kotiin.

Mulle kävi kerran niin, et löysin treffipalstalta mukavan tuntuisen miehen jolla oli samanikäinen lapsi. Aloin ihmettelemään jossain vaiheessa kun jutut tuntui tutulta, kirjautusin ex miehen spostiin tarkistaakseni asian ja exänihän se oli. Oli tuomassa lasta mulle ja just sitä ennen olin kadonnut chatistä mystisesti (kun tajusin kuka on kyseessä) oli muuten pirun kiukkuisen oloinen kun toi lapsen :D

Myöhemmin kerroin hänelle että miten asia oli

Valitettavasti minun on todettava, että minä en voisi sietää naiselta vastaavaa käytöstä mitä AP:n mies on tehnyt. Minulla on varmaan hirmu huono itsetunto, mutta jos toinen harrastaisi tuollaista peliä, niin jättäisin vaikka rakastaisin.

No ei tietenkään tarvitse miehen tuollaista sietää! Mutta jos kuitenkin tuohon lankeaa, niin suurempi syy sillä naisella on mies jättää, kuin miehellä epäluulonsa oikeaksi todistava nainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kxlföh;26676507:
Mulle kävi kerran niin, et löysin treffipalstalta mukavan tuntuisen miehen jolla oli samanikäinen lapsi. Aloin ihmettelemään jossain vaiheessa kun jutut tuntui tutulta, kirjautusin ex miehen spostiin tarkistaakseni asian ja exänihän se oli. Oli tuomassa lasta mulle ja just sitä ennen olin kadonnut chatistä mystisesti (kun tajusin kuka on kyseessä) oli muuten pirun kiukkuisen oloinen kun toi lapsen :D

Myöhemmin kerroin hänelle että miten asia oli

Hihii, olettekohan toisillenne tarkoitettuja... TRUE LOVE!

[QUOTE="vieras";26676090]Voi heketti, mitä sontaa sinä suollat! Miksi ihmeessä tuollaisen jälkeen haluaa vielä antaa miehelle mahdollisuuden? Itse heittäisin jätkän pihalle samantien, enkä katselisi kuinka pitkälle olis menossa. Mulle riittäis se, että alkaa ventovieraan naisen kanssa lirkutella fb:ssä mun selän takana, yäk mikä lipevä etovuus![/QUOTE]

No tietenkin heittäisit pihalle, koska et haluaisi selvittää mikä on oikeasti pielessä. Olettaisit pelkän lirkuttelun perusteella, että miehellä on 3 salavaimoa, 7 salarakasta, 13 muuta vakkaria ja hän on pettänyt sinua jo ennen kuin tapasitte. Itsetuntosi ei kestäisi, että joku toinen nainen vie miehesi ajatukset edes hetkeksi. Se olisi niin yäk...

Parisuhde on jatkuvasti mahdollisuuksien antamista ja niiden ottamista. Enkä nyt tarkoita pettämisiä ja anteeksi antamisia, vaan ihan koko elämää. Et voi löytää täydellistä kumppania, jonka ajatukset ja huomio olisi jatkuvasti 100% sinulle. Ihmiset tekevät virheitä, myös minä, sinä, miehet, naiset... aivan kaikki. Parhaat ja kestävät parisuhteet rakennetaan virheistä ja niistä opituista asioista. Ihmiset oppivat ja muuttuvat jatkuvasti. Luovuttajat eivät opi kuin luovuttamaan.

Aloittajan tilanteessa ei voida olla varmoja mitä mies on pelannut ja mikä on ollut tarkoitus. Aloittajan tulee käydä se vakava keskustelu ennen kuin päätyy ratkaisuihin.

Olen minä täällä:) tulin töihin seittemäksi...hiljasta on kun vettä sataa niin voi netisä pyöriä:D noh,kävin kattoon jennin fb sivut.. mies oli näköjään heti 07.40juossu koneelle ja kirjottanu että eukko lähti töihin ja kerkee nyt olla koneella:O lisäksi kyselee edelleen puhnumeroa että helpompi ois soitella tai tekstailla,kuulemma kotona eukko kytttää kokoajan mitä hän tekee:O no en tod,kyttää! tai ehkä vähän... mietin että vastaanko mitään..lisäksi siinä luki että oli odottanu ettäolisin laittanu illalla viestiä,mutta pettyi kun ei ollut viestiä tullut:D en voinut kun mies makas sohvalla illan...ois huomannu jos oisin facessa käyny. piilotin kaverit fbstä:)ja laitoin pari uutta tykkäystä:D joku ruokapaikka ja ravintola..miehelle en oo vastannu vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26676128:
Niin minustakin. En vain jaksa uskoa, että joku mies on oikeasti noin "epätoivoinen", että on parin fb-viestin perusteella muuttamassa ihan tuntemattoman ihmisen luo ja jättämässä perheensä. Ja tämä henkilö on vieläpä sattumalta putkahtanut jostain ihan tyhjästä.

JOS oikeasti jonkun ukko on noin pimeä, että alkaa seksisuhdetta ehdottelemaan ihan randomeukolle, niin mitä järkeä on jatkaa?

Mulle riittäis jo tuo. Jos mieheni kirjoittelis tuolleen jonkun toisen naisen kanssa. Miksi jatkat suhteessa? Tuskin sinäkään tarvitset enempää tietoa, mies olisi valmis menemään tapaamaan tätä naista.

Jos olisin sä, kertoisin miehelle, että tiedän mitä sä puuhailet, ole hyvä ja pakkaa kamasi..
Lisäks voisin mainita, että tuo jenni olin muuten minä.. Vituttais entistä enemmän ero, kun se tapahtuu olemattoman naisen takia. Siinä vaiheessa ei oo mitään väliä vaikka miehes saiskin tietää et se olit sinä.

[QUOTE="jäämies";26677980]

Aloittajan tilanteessa ei voida olla varmoja mitä mies on pelannut ja mikä on ollut tarkoitus. Aloittajan tulee käydä se vakava keskustelu ennen kuin päätyy ratkaisuihin.[/QUOTE]

Haist home. Vain typerä mies voi väittää, ettei tuo ole rumaa peliä. Ja tarviiko edes miettiä mikä tuollaisen pelin tarkoitus on :D