voi vitun äijä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hämmentynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hämmentynyt"

Vieras
ollaan viimeaikoina suunniteltu että alkais oleen toisen lapsen aika... meillä eka lapsi nyt 2v. mies oli sitä mieltä että turha mun on töihin tässä välissä mennä että annetaan sen toisen lapsen jo tulla. no mä sitten ilmotin että käyn piakkoin poistattamassa kierukan mies oli ihan ok. No muistutin poistosta vielä perjantaina eikä hän sanonut vastaan mitään. tänään kävin ottamassa pois sen ja kun soitin ja kerroin että nyt se on poissa sain hirveät haukut. en olis kuulemma saanutkaan poistaa koska hän on nyt tullutkin siihen tulokseen että voitais siirtää tuota lapsen hankintaa ainakin pari vuotta ja voisin mennä töihin . voi vitsit mistä moinen mielen muutos yhtäkkiä?? ja nyt sitte meni hyvä ehkäisy täysin hukkaan ja oli vielä kalliskin laittaa...

[QUOTE="vieras";22467405]No ilmotappa miehelle että ostaa sitten kortsuja parin vuoden tarpeiksi. Minä en ainakaan asian eteen tekisi yhtikäs mitään.[/QUOTE]

peesi tälle

[QUOTE="vieras";22467405]No ilmotappa miehelle että ostaa sitten kortsuja parin vuoden tarpeiksi. Minä en ainakaan asian eteen tekisi yhtikäs mitään.[/QUOTE]

no näin minä ajattelinkin että hoitakoot jatkossa ehkäisypuolen ite.. mutta epäilenpä että jää siltä kumi pukematta ja sitten ollaankin raskaana ja se on mun syytä ja joudun hankkimaan jälkiehkäisyn tai pahimmassa tapauksessa abortin... joten me vissiin mennään jatkossa selibaatissa...

Heh. Tähän mä sanoisin vaan tänhetkisellä vitutuksella, että herra on hyvä ja hoitaa sitten ehkäisyn itte ja *rumasana* se abortti ei vaan oo mikään ratkasu aikuselle, parisuhteessa elävälle, toimeen tulevalle terveelle ihmiselle ja sikiölle.

Totta helkkarissa jokainen tekee niin kuin omassa elämässään parhaaksi näkee, mutta ei pitäisi kenenkään täyskasvusen ukon tulla ruikuttamaan aborttia, jos itte tökkii. Kyl pitäs tajuta jopa se, et se kumikaan ei välttämättä suojaa 100% varmuudella.

Mä sanoisin, että kiipee selkään vasta sitten, kun on sen toisen lapsen aika.. Eipä pääse ainakaan vahinkoa syntymään, niin ei tarvii ukon sitten jälkikäteen naputtaa :D