Voihan.. eilen olin väsynyt ja kiukkuinen, mutta tänään taas en..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
Kyllä naisen elämä on ihmeellistä.. miten voi mieliala heitellä kierron tietyssä vaiheessa niin, että olet murhanhimoinen, itsetuhoinen ja jopa masentunut ja sit kuin puf kaikki on tiessään kun menkat kunnolla alkaa ja taas on kaikki avoinna. Miks oi miks naisen pitää olla valmis lisääntymiseen joka hemmetin kuukausi, siis fyysisestihän näin on eikä sille mitään voi kun olet hormoniehkäisyvapaa ihminen. Kun olet hormoniehkäisyvapaa niin olet hormoniesi armoilla. Kuinkahan kauan työpaikka, ystävät ja varsinkin aviomies ymmärtää sitä, että olen rukoilijasirkkanaaras ja liisa ihmemaassa herttakuningatar ja mitä muita noita nyt on, jotka haluaa katkaista kaikilta pään? Ja mitkä traumat lapseni saa? Onko tässä asiassa mitään helpotusta, inhottaa tuntea syyllisyyttä viikon huutamisesta joka kuukausi? Tänään siis kaikki taas hyvin, ajatukset viiden päivän vapaissa, viikonlopun risteilyssä, kesän Italianmatkassa, mahdollisessa keittiöremontissa, syksyn Turkin matkassa jne. eikä yhtään vauvakuumeessa. tai no yhtään ja yhtään, mutta miks oi miks kaipaan vauvaa vaan kun on menkat?

ole tommosta. ja olen siis myös hormooniehkäisyvapaa ihminen. ei mulla haluta ketään tappaa mihkään aikaan kuusta, huudan kyl esiteinille ja uhmikselle tasasesti 24/7, mut ei se liity mitään kiertoon. vauvakuumeesta pääsee tekemällä vauvoja.

Yhteistyössä