Voihan vadelma, väärä sohva.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideaköyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ideaköyhä

Aktiivinen jäsen
17.12.2006
4 791
0
36
Mies tuli äsken kotiin uuden sohvan kanssa ja kas, se on himpun verran erilainen kuin mikä me ostettiin. Ei siinä sinällään mitään, on samaa kangasta ja samankokoinen kuin ostettiin MUTTA kalliimpi malli. :snotty:

No meillä kävi just toisinpäin.... Mutta Suomi-Soffasta muutenkin noi kokemukset on niin huonoja, että tuskinpa teidänkään sohvanne montaa vuotta kestää, vaikka kalliimpaa mallia olisikin. :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No meillä kävi just toisinpäin.... Mutta Suomi-Soffasta muutenkin noi kokemukset on niin huonoja, että tuskinpa teidänkään sohvanne montaa vuotta kestää, vaikka kalliimpaa mallia olisikin. :(
Meidän tutuilla taas vain ja ainoastaan hyviä kokemuksia. Ja toisaalta tuskin meillä mikään sohva kestää vuosikausia.

:snotty: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
No mutta jos maksoitte halvemman mukaan ja saitte kalliimman sillä rahalla niin eikös se ole hyvä? :D Jos se siis miellyttää teitä? ;)
En mä valitakaan.
:whistle: Tuota sohvaa alunperin katseltiinkin mutta päädyttiin sit toiseen malliin.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:
Ostitteko Suomi-Soffasta?
Juu, onks niillä tapana tollanen?

En tiedä tapana. Kaverille lävi samalla lailla ennen joulua. Oli ostanut kalliimman mallin ja sai sen halvemman. Soitti sinne ja myyjä vakuutti ettei sellaista mallia olekkaan. Meni itse paikanpäälle katsomaan ja siellähän sellainen oli. No sai uuden palan kotiin 3 viikon kuluttua valituksesta.

No me saatiin sohva joka alkoi natista ja pehmusteet valua muutaman kuukauden käytön jälkeen.. Eikä edes ollu mikään ihan halpa malli.
Kurja homma! Jospa se oli maanantai kappale? Teittekö valituksen?

Kyllä tehtiin valitus. Ja sanoivat, että koskaan ennen ei ole tällaista käynyt. :D Ihmettelen kyllä suuresti, kun lähipiirissä on moni muukin valittanut Suomi-Soffan vermeistä.

Mutta hyvä, jos jollain on myös positiivisia kokemuksia. :)

Kyllä tehtiin valitus. Ja sanoivat, että koskaan ennen ei ole tällaista käynyt. :D Ihmettelen kyllä suuresti, kun lähipiirissä on moni muukin valittanut Suomi-Soffan vermeistä.

Saitteko korvauksen?

Saitteko korvauksen?

No itse asiassa noista vioista ei, mutta sitten kun myös sen sohvan runko ratkesi, niin saatiin.

Minulle sanottiin, että se narina on "Ihan normaalia" ja neuvottiin itse nostamaan sohvan divaaniosa pystyyn ja kiristämään ne jouset jotta narina loppuisi. Tätä siis olisi saanut tehdä joka päivä, ja tosiaan kun ajattelee, että narina alkoi jo muutaman kk:n käytön jälkeen, niin voin kyllä sanoa, että ei kovin hyvä maku siitä firmasta suuhun jäänyt.

Yhteistyössä