Voiko 27-vuotias käyttää legginsejä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 27vee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuli niin monta jaa-ääntä että taijanpa niiden voimalla uskaltautua.. ;) löysin nimittäin eilen tooosi nätin tunikan ja tahon laittaa sen! Ja tunikas on muutenki helpompi ja kevyempi olla ku jossain piukassa mekossa, saa syyä juhlissa herkkuja ilman että heti alkaa henkeä ahdistamaan.

Mut miksi et laita jotain päheitä sukkiksii? Legginssit katkee harmillisesti siitä nilkasta, se on vähän arkisen näköistä ehkä. Mutta laita, jos haluat, ei se iästä ole kiinni kumminkaan.

Tosin mä laitan aina verkkosukkahousut, joten en tiiä, kannattaako mun mieltymyksistä välittää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
..oispa muuten kiva saaha jonku "ammattilaisen" kanta asiaan,ku tää jakaa aina niin mielipiteitä. Et mitä noille vaatemyyjille ym asiasta opetetaan

no musta se ikä ei siinä oo se juttu, vaan et legginsit ei oo juhlavaate joka tapaukses. En esim anna 9 v tyttöni laittaa juhliin, juhliin laitetaa sukkahousut. muuten käyttää ja käytän iteki legginsejä paljo, mut ei juhlii

Alkuperäinen kirjoittaja 27vee:
..ja juhlavaa tunikamekkoa rippijuhlissa? Onko nuo legginsit mikään juhlavaate? Sukkahousujakaan en kyllä aio laittaa, kun tuo tunika on yli polven kuitenkin. :)

Meillä käyttää töissä 2 työkamua noita tunikan kanssa ja ovat 47 ja 48 vuotiaita ja hyvältä näyttävät. Sitä en tiedä sopiiko juhlaan.

onhan niitä legginssejä juhlavammastakin materiaaleista,kyllä mun mielestä voi. Mulla on kotona aina leggarit ja pitkän tunika kanssa joskus ihmisten ilmoillakin, vaikka olen 42v.

EI VOI !
Legginseihin on asennettu piilevä siru joka tunkeutuu kantajan solukkoon ja määrittää dna:sta iän.
Jos ikä määrittyy yli 25-vuotiaaksi, legginssien sirussa oleva salaperäinen aines aktivoituu ja sulattaa kankaan nanosekunneissa.
Positiivinen asia on samalla legginssialueelle saatu vahaus, kestää ehkä koko kesän..

Alkuperäinen kirjoittaja 27vee:
..ja juhlavaa tunikamekkoa rippijuhlissa? Onko nuo legginsit mikään juhlavaate? Sukkahousujakaan en kyllä aio laittaa, kun tuo tunika on yli polven kuitenkin. :)

Kääk, kyllä mun mielestäni voit. En ymmärrä näkemyksiä siitä, että leggarit on alusvaate mutta sukkahousut sitten jostain syystä ei ole...Ihan yhtä alusvaatteita ne on molemmat :).

Eli siis, mun mielestä voi hyvin laittaa leggarit jalkaan, jos ne sopii asukokonaisuuteen! Jakkupuvun kanssa en leggareita laittaisi mutta tunikan kanssa kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
..oispa muuten kiva saaha jonku "ammattilaisen" kanta asiaan,ku tää jakaa aina niin mielipiteitä. Et mitä noille vaatemyyjille ym asiasta opetetaan

jos sopii niin stylisti vastaa. leggingsit ovat arkivaate ja virallisiin/hienompiin juhliin en niitä laittaisi. jos on ystävän synttärit niin sinne ehkä mutta asua tasapainottamaan valitaan sitten juhlavia koruja tms jotta yleisilme on juhlava. leggingsejäkin on useita erilaisia. juhliin ei missään nimessä valita puuvillaisia, mutta "sukkahousu materiaalia" olevat esim. pieni timantti koristelu lahkeessa- leggingsit on mielestäni ok pieniin juhliin, ei esim häihin/hautajaisiin tms.