voiko häihin laittaa leginsit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja LEP:
Eikö naiset nykyisin enää halua/pysty näyttämään sääriään hamosen kanssa ilman legginsejä tai eikö ihmiset enää halua väriä jalkoihinsa auringossa.

Mulla on niiiin rumat valkoset kontit, että en esittele niitä hameen kanssa ilman lekkareita vaikka mua uhattas haulikolla.
Juu ja ne ei rusketu vaikka oleskelisin yötkin ulkona.

Juoksureissut on asia erikseen. Tulloo niin kuuma kon helteellä karaa pitkill housuil... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja LEP:
Eikö naiset nykyisin enää halua/pysty näyttämään sääriään hamosen kanssa ilman legginsejä tai eikö ihmiset enää halua väriä jalkoihinsa auringossa.

Mulla on niiiin rumat valkoset kontit, että en esittele niitä hameen kanssa ilman lekkareita vaikka mua uhattas haulikolla.

Juoksureissut on asia erikseen. Tulloo niin kuuma kon helteellä karaa pitkill housuil... :xmas:

Sukkahousut tai kesällä stay-upit käyttöön. Ei legginsejä, ne on alushousut eli kalsongit!!! Yrjötys/oksetus.....

Täytyy vaan ihmetellä tota naisten marinaa siitä, pitääkö käyttää sukkahousuja. Vaimo kerran totes että kokeile itte miten inhottavilta ne tuntuu jalassa. Pidin yhden päivän mökillä ollessa vaimon sukkahousuja shortsien alla. Ei ne minusta nyt mitenkään karmeilta tuntuneet. Meinashan ne vähän valua, kun vaimo on 10 cm lyhyempi ja aika paljon hoikempi. Pitää vissiin vielä käydä ostamassa itselle oikean kokoiset sukkahousut ja kokeilla niitä. Ei ne kuitenkaan mitenkään niin ylivoimaisen inhottavan tuntuiset olleet, että niistä pitäisi aina valittaa jos niitä pitäisi käyttää. Voi hyvin olla että alan käyttää niitä talvella pitkien housujen alla, kun kyllä ne nyt mukavammat on kuin miesten pitkät kalsarit.

Mua huvittaa koko hössötys jostain koodeista yms.. Miten pitää puketua jne. Sitten jos ja kun itse naimisiin menen niin toivon vaan että vieraani tulevat säädyllisissä vaatteissa, mutta tasan sellaisissa joissa itse viihtyy. Oli legginsit tai ei... Häät nimenomaa ovat juhla joissa ei tarvii noudattaa minkään valtakunnan koodeja ja sääntöjä, ne tulee olla juuri sellaiset kuin hääpari toivoo. Jos mulla olis kaunis mekko joka ei riittäisi aivan polven alapuolelle, en lähtisi ostamaan uutta sen takia. Ja juuri näin eräissä häissä todella hyvännäkösen yhdistelmän turkoosista mekosta ja vaaleanturkooseista legginseistä... Itselläni ei ollut sukkahousuja mekon kanssa, ahdistaa pelkkä ajatuskin.

En menis kalsarit jalassa häihin :kieh:

Pukeutuisin kuten häihin kuuluu pukeutua. Ainut mikä etiketissä on vanhentunutta on se musta väri. Nykyään talvihäissä musta iltapuku on ollut usein hyvä valinta naisillakin :)
Voihan siihen mustaan iltapukuun ottaa jotain kirjailtua mukaan tai kiiltävää kangasta, lisäksi hartiahuivi, jolla tuo juhlallisuutta ja väriä.

Jos hääjuhlissa tarjotaan illallinen, eli 18.00 jälkeen, silloin pitää tosiaankin olla pukeutunut tip top eikä mihinkään navettakuteisiin.

voinko häihin laittaa tumman ruskean mekon jossa pienet lyhyet pussihihat,mekko polveen asti,koruina kullanväriset helmet,vyö ja kullanvärinen ruusuke,hiukseni ovat rusk/pun

Voinko laittaa maaliskuussa oleviin, ystäväparin rentoihin päivähäihin vaalean roosan/puuterin värisen, hieman polven yläpuolelle ulottuvan juhlavan mekon, hopeiden korujen, mustien tai ihonväristen sukkahousujen, mustien asusteiden ja jonkun jakun/huivin kanssa tietenkin. Kirkossa luultavasti pitää (voiko olla?) päällä myös musta siisti villakangastakki, sen verran kylmä taitaa kirkonpenkissä istuessa muuten tulla..

En oo päässy häihin ku viimeksi pikkutyttösenä, joten pukeutuminen hieman mietityttää. Niin ja itestä ainaki täyspitkä iltapuku tuntus liian jotenki omaan tyyliin sopimattomalta, liian hienolta rentoihin häihin. Ja legginsejä en laittas, en sitten minkään kanssa!

No itse olin häissä juuri syyskuussa ja valtaosalla ikäisistäni eli noin 30v naisista (ja nuoremmillakin) oli juuri tuohon polven yläpuolelle ulottuva juhlamekko. Itsellänikin siis. Ja korkeat korot. Ja sukkahousut! Ei mitään hemmetin legginsejä juhlamekon kanssa. Sellainenkin yhdistelmä siellä nähtiin. Noin 50v naisella oli joku tunika+trikoopaita+legginsit ja vielä jalassa lattapohjaiset ballerinat. Ihan kiva, jos ois menossa grillibileisiin, mutta häihin niin nounou.

Mulla on myös valkoiset kintut ja juhlapukeutumiseen kuuluu sukkahousut. Ostankin ne aina kauniin ruskean sävyiset, joku sun tms. Ei tulis mieleenkään lähteä legginseissä.

No onko tuo nude/puuteri väri aivan nounou häihin, kun ainakaan valkoista ei saisi morsiamen lisäksi olla muilla päällänsä? Ite oon niin vannoutunu puuterin ja nuden sävyjen ystävä, että en haluais hankkia minkään muun väristä mekkoa "väkisellä", jos sitä ei muuten sitte tuliskaa käytettyä. Eli haluaisin ostaa sellaisen, mitä tulis sitte muutenki käytettyä, mutta onko se sitte paha juttu jos on häävieraalla nuden värinen mekko?

Yhteistyössä