Voiko hormonikierukka mennä jotenkin pois paikaltaan tai jotain???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Höh

Vieras
Se on ollut kohta vuoden mulla ja mitään ongelmaa sen kanssa ei ole ollut. Ei ole tuntunut ikävältä tai mitään. Nyt kuitenkin alamaha on jotenkin oudon tuntuinen, varsinkin aamuisin. Tuntuu kummalta kun vetää vatsaa sisäänpäin. Tuli mieleen että voiko se mennä siellä jotenkin väärään asentoon tai jotain mikä voisi aiheuttaa tuollaista kummaa tunnetta?

En usko että raskaana olen. Menkat oli pari viikkoa sitten. Mutta kieltämättä samanlainen tunne on alavatsassa kuin alkuraskaudessa..ja pissattaa koko ajan. Täytyy soittaa maanantaina neuvolaan.

Alkuperäinen kirjoittaja arkangeli:
kyllä voi mennä väärään asentoon, jopa niin ettei itse huomaa. Mulle kävi näin, piti poistaa moinen hökötys - soronoo 187?

OK. eli näin on voinut mullekki käydä. Mitä oireita sulla oli? Täällä tuon kierukan saa ilmaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja arkangeli:
kyllä voi mennä väärään asentoon, jopa niin ettei itse huomaa. Mulle kävi näin, piti poistaa moinen hökötys - soronoo 187?

OK. eli näin on voinut mullekki käydä. Mitä oireita sulla oli? Täällä tuon kierukan saa ilmaiseksi.

Mullakin meni ja sattu niin maan saatanasti. Eli aiheutti nipistävää kipua ja sellasen oudon tunteen. Raskautuminen on kuulemma äärettömän harvinaista ton kaa.