Voiko huono syöminen vaikuttaa paljon pituuskasvuun?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja worried
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

worried

Vieras
Omalla 1-vuotiaalla taaperolla paino menee yläkäyrillä, mutta pituuskasvu hieman notkahtanut. Lapsi on huono syömään, sylkee ruokaa pois tai ei syö ollenkaan. Toki joskus menee isompikin annos, mutta harvemmin. Imetän vielä, siitäkin tietysti saa energiaa. Ja energiaa siis riittää, eli ei sillä tavoin ole "nälkiintynyt" tms. Mutta miten huolissaan minun pitää olla, ja miten saan hänet syömään paremmin?
 
Kyllä lapsi syö, kun on nälkä :D
Meillä 1v6kk poika välillä syö muutaman viikon ihan hyvin ja sitten taas seuraavat pari viikkoa näykkii taas jotain.

Pituuskäyrä puoli vuotta sitten -8 ja tänään mentiin enää -7 käyrällä :D
Ja paino ollut kokoajan suunnilleen nollakäyrällä.

Eli en olis yhtään teidän tilanteessa huolissaan =)
 

Similar threads

L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L

Yhteistyössä