T
toivoton.
Vieras
Puran tämän nyt tänne, koska en voisi KUVITELLAKAAN sanovani tätä koskaan ääneen!
Minulle on muodostunut ihana ystävyyssuhde erään miespuolisen henkilön kanssa. Soittelemme melkein päivittäin ja puhumme piiiitkiä puheluita kaikenmaailman asioista. En ole koskaan voinut puhua kellekään yhtä suoraan ja kaunistelematta ja tästä ihmisestä on tullut minulle tosi tärkeä henkinen tuki.
Ja nyt sitten asiaan. Vihaan itseäni, koska olen alkanut aavistella itsessäni ihastuksen tunteita tätä miestä kohtaan. Huoh. Nyt se on sitten tunnustettu. Yäk. Olen läheisyydenkaipuinen ja rakkautta janoava rasittava ämmä
En oikeasti HALUA tuntea tällaisia tunteita häntä kohtaan. Olen niin vihainen itselleni siitä, että tulkitsen jollain sairaalla tavalla hänen ystävällisyytensä väärin. Haluan siis oikeasti olla hänen kanssaan ystävä, en mitään muuta. Koska ystävyys on sitä mitä nyt tällä hetkellä elämässäni kaipaan.
Olen kahden lapsen yh, ja hän on lapseton, mutta parisuhteessa.
Jos jollain on keino tukahduttaa nämä tunteet, niin kertokaa ihmeessä!!
Minulle on muodostunut ihana ystävyyssuhde erään miespuolisen henkilön kanssa. Soittelemme melkein päivittäin ja puhumme piiiitkiä puheluita kaikenmaailman asioista. En ole koskaan voinut puhua kellekään yhtä suoraan ja kaunistelematta ja tästä ihmisestä on tullut minulle tosi tärkeä henkinen tuki.
Ja nyt sitten asiaan. Vihaan itseäni, koska olen alkanut aavistella itsessäni ihastuksen tunteita tätä miestä kohtaan. Huoh. Nyt se on sitten tunnustettu. Yäk. Olen läheisyydenkaipuinen ja rakkautta janoava rasittava ämmä
Olen kahden lapsen yh, ja hän on lapseton, mutta parisuhteessa.
Jos jollain on keino tukahduttaa nämä tunteet, niin kertokaa ihmeessä!!