K
korkokenkä
Vieras
Olen viikonloppuna lähdössä vähän viihteelle ja haluisin niiiin kovasti laittaa uudet korkkarit jalkaan? Ne on umpinaiset toki, mutta onkohan vielä vähän tyhmää laittaa ne...? Helsinkiin menossa, joten ei kaupungilla ainakaan lunta ole...hmm.. Mitä ootte mieltä?
TULISI jo KESÄ, prkl!!
TULISI jo KESÄ, prkl!!