Voiko joku selittä tyhmälle?

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Mun esikoinen aina yrittä lyödä vauva kun hän on tosi mustasukkainen laps,mä vaan pelkän jos hän löi ja montä kerta jo hänet päähään missä on se reikka,mä en tie mikä se on Suomeksi :ashamed: jos joku ymmärrä mua mitä mä tarkoitan,sit voiko se olla vaarallista vai ei?

Alkuperäinen kirjoittaja apa:
En mie tiä, mitä voi tapahtua, mutta mulle aina neuvottu neuvolassa ja muualla, että sitä aukiletta pitäis varoa ja just kattoa, että sisarukset ei siihen lyö... Mutta ei tosiaan tarkempaa tietoa mulla kyllä oo...

voi kamala,mun esikko on niin vaikea laps,hän kokoajan yrittä jotain vauvalle tehdä,vaikka kuinka mä katson,siltti ja mitä ei auta

meilläkin kaksivuotias poju pätkii pikkusiskoaan aina kun silmä välttää.sisko raukka joutuu sylissä oleen koko ajan turvassa ettei isoveli pätki.muutenkin villimpi tämä poika.itseä huolettaa vain että pikkusisko ei opi ajalleen liikkuun kun ei saa olla lattialla kuin silloin kun veli nukkuu.meilläkin on pätkässyt poika pari kertaa juuri päälaelle.sitä ei vain aina kerkeä väliin,jos vaikka kääntyy ottaa tuttia pienemmällä jonka on juuri laittanut sitteriin niin eiköhän veli kerkeä lyömään.itsellä tuntuu monesti ettäö miten tästä selviää....

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja milanna85:
http://verneri.net/yleis/index.php?id=1021&backPID=1120&tx_faq_faq=976

Tuolla joku kysyy aukile-asiasta...
kiitos paljon!Eli ei ole mitään häätä jos vauvan kanssa kaikki hyvin?
:)

No en kyllä oikein usko, että olisi mitään hätää.
ok!Kiitos,mua vaan vielä pelotta se jos jotain voi tulla tämän takia aikuisiässä jos ei nyt,ehkä mä kuvitelen paljon :ashamed:?

Kaikkeahan saa pelätä, jos rupeaa pelkäämään. :( Mutta tosiaan. ei se aukile varmaankaan niin herkkä ole, että tuollaisilla lapsen kädellä läppäisyistä mitään vakavia seurauksia tulisi. Silloin kannattaisi olla huolissaan, jos iskut olisivat olleet kovia tai jollain esineellä kohdistuen suoraan aukileeseen.

Kaikkeahan saa pelätä, jos rupeaa pelkäämään. :( Mutta tosiaan. ei se aukile varmaankaan niin herkkä ole, että tuollaisilla lapsen kädellä läppäisyistä mitään vakavia seurauksia tulisi. Silloin kannattaisi olla huolissaan, jos iskut olisivat olleet kovia tai jollain esineellä kohdistuen suoraan aukileeseen.

ok!Kiitos :hug:

Yhteistyössä