melkein 3v laps,onko vaarallista??????Pelkän ihan kauheasti jos hän löi pää,en tie miten hän onnistu tippumaan sieltä aina,vaikk on suoja :'( :'(
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Meillä rojahtaa alas sängystä välillä tuo 16-vuotiaskin![]()
Ja olen mä puolen vuoden aikana tipahtanut pari kertaa itsekin. Puudeli kun kääntää kylkeään vieressä, niin helposti siitä yks junnu tai noita kiepsahtaa lattialleAlkuperäinen kirjoittaja Magenta:
niin minäkin olin pudonut vaikka 22 olenAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Meillä rojahtaa alas sängystä välillä tuo 16-vuotiaskin![]()
voi :hug: hyvää että kaikki on kunnossa =)Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Pikkulapset putoilevat usein sängystään. Varmasti jokainen lapsi tulee ainakin kerran elämässään päällensä pinnasängystä ja putoaa sitten vielä useamman kerran, kun on siirrytty taapero-sänkyyn. Ainakin meillä. Ja tosiaan pikkuveljenikin mätkähti alas teini-iässä parvisängystä! Se oli kova mäjähdys keskellä yötä ja herättiin kyllä kaikki. Veli oli ihan unessa, eikä tajunnut, mitä tapahtui. Laita murtui sängystä, siksi putosi, oli kai heikentynyt aikaa myöten, olihan sänky ollut jo kahdella siskolla aikaisemmin.