Mä en pidä kaikista ihmisistä, joita tunnen. Mutta kyllä mä toimeen niitten kans tulen, jos on pakko. Jos se multa onnistuu, niin onnistuu se monilta muiltaki. =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Tätä ei tarvitse poistaa modet, haen ihan asiallista ja yleistä keskustelua aiheesta.
Siis onko suotavaa tulla kaikkien kanssa toimeen? Kaikista ei tarvitse tykätä ja voihan joku henkilö ärsyttääkin suunnattomasti, mutta onko mahdotonta yrittää olla ystävällinen ja asiallinen sellaisellekin henkilölle? Tuletteko yleensä toimeen kaikkien kanssa, edes kohtalaisesti? Kun on tilanne, että toinen haluaisi tulla toimeen ja toinen ei, onko noloa/itsensä nöyryyttämistä jos yrittää jonkinlaista sovintoa ja on ystävällinen, vaikka toinen toimisikin päinvastoin?
Mä taidan tulla kaikkien kanssa toimeen, ei ainakaan tule mieleen ihmistä, jonka kanssa en toimeen tulisiJos joku ei siedä minua, en ikinä lähde mukaan vihanpitoon ja silloin tällainen henkilökin yleensä lopettaa, kun onhan se aika raskasta yksin harrastaa vihanpitoa =) On aika mukavaa tulla kaikkien kanssa toimeen, itse pidän useimmista ihmisistä
![]()
no en sano muuta ku että et tule kaikkien kanssa toimeen!!!
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Kaikkien kanssa ei tartte tulla toimeen, eikä heitä tartte sillon edes yrittää miellyttää![]()
Mulla on harvoin tilanteita, joissa minä olisin se osapuoli, joka ei voi sietää sitä toista/tulla toimeen..siksi yritän olla ystävällinen sellaisellekin ihmiselle, joka ei minusta pidä, yleensä sen toisen inho/ärsytys laskee, kun on itse asiallinen ja ystävällinen =) Mielestäni se nolaa itsensä, joka ei edes yritä tulla toisen kanssa toimeen, vaikka toinen ei olisi tehnyt mitään ja yrittää olla kiltti. Kypsyyteen kuuluu se, että hyväksyy kaikki ihmisenä, vaikka ei synkkaisikaan hyvin, kaikissa on jotain hyvääkin.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mielestäni se nolaa itsensä, joka ei edes yritä tulla toisen kanssa toimeen, vaikka toinen ei olisi tehnyt mitään ja yrittää olla kiltti. Kypsyyteen kuuluu se, että hyväksyy kaikki ihmisenä, vaikka ei synkkaisikaan hyvin, kaikissa on jotain hyvääkin.
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mielestäni se nolaa itsensä, joka ei edes yritä tulla toisen kanssa toimeen, vaikka toinen ei olisi tehnyt mitään ja yrittää olla kiltti. Kypsyyteen kuuluu se, että hyväksyy kaikki ihmisenä, vaikka ei synkkaisikaan hyvin, kaikissa on jotain hyvääkin.
Fiksuuteen ja kypsyyteen kuuluu myös se, että ymmärtää lopettaa ajoissa. Itseään ei tarvitse ehdoin tahdoin tyrkyttää ja markkinoida sellaiselle ihmiselle, joka ei sinusta pidä! (tyyliin huomaa mut, mä oon oikeesti ihan jees) Se tosiaan vaan ärsyttää toista lisää. Sitä paitsi, ei kaikkien kanssa tarvitse olla tekemisissä (etenkään tässä virtuaalimaailmassa) saati kaikista tarvitse pitää, vaikka toisen hyväksyisikin ihmisenä.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mielestäni se nolaa itsensä, joka ei edes yritä tulla toisen kanssa toimeen, vaikka toinen ei olisi tehnyt mitään ja yrittää olla kiltti. Kypsyyteen kuuluu se, että hyväksyy kaikki ihmisenä, vaikka ei synkkaisikaan hyvin, kaikissa on jotain hyvääkin.
Fiksuuteen ja kypsyyteen kuuluu myös se, että ymmärtää lopettaa ajoissa. Itseään ei tarvitse ehdoin tahdoin tyrkyttää ja markkinoida sellaiselle ihmiselle, joka ei sinusta pidä! (tyyliin huomaa mut, mä oon oikeesti ihan jees) Se tosiaan vaan ärsyttää toista lisää. Sitä paitsi, ei kaikkien kanssa tarvitse olla tekemisissä (etenkään tässä virtuaalimaailmassa) saati kaikista tarvitse pitää, vaikka toisen hyväksyisikin ihmisenä.
pätee myös toiselle puolen, vaikka joku ehdoin tahdoin tyrkyttäis niin ei tarvii välittää tai ainakaan alkaa ilkkumaan siitä.