Voiko kylpylässä jossa ei ole ennen ollut eka-tokaluokkalainen tulla vielä "väärälle" puolelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja +:
Eka-toka luokkalaisia ei varmasti hävetä olla vastakkaisen sukupuolen nähen alasti, jos aikuset ei oo opettanu lasta häpeämään.

peesi. ihan lapsia ovat vielä. ulkona alasti juokseminen tuon ikäsenä on täysin eri asia ku saunominen..

Alkuperäinen kirjoittaja pienet ilot..:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No, 7-8 -vuotiaita alkaa itseään yleensä häiritä. Poikia ei ehkä ihan niin paljoa, tyttöjä todella herkästi. Muuten, ajatelkaapa juttu toisin päin. Minkäikäinen tyttö saa mennä isänsä kanssa miesten puolelle? Meillä tuttavaperheen mies käy säännöllisesti lastensa kanssa uimahallissa ja tytön ollessa 6- vuotias hän siirtyi käymään yksin naisten puolella.

anteeks, hyvä teksti, mut siis hihitytti kun tuosta lopusta sais kuvan että kun laps täytti 6 niin se ISÄ alkoi käydä naisten puolella!
ei saa pahastua, pelastit mun aamun :)

sama juttu :D

Mut siis ekaluokkalainen on vielä pieni ja jos ei samaa sukupuolta ole mukana niin aivan hyvin voi käydä äitinsä kanssa, jos tyttö joutus meneen miesten puolelle niin käskisin pitää uikkarit päällä :ashamed:

Kyllä mua ois eka-toka luokkalaisena häirinnyt paljonkin jos poikapuolinen luokkakaveri tai ihan kuka vaan suht saman ikäinen poika olisi ollut samalla puolella mun kanssa!! Kävin useasti uimahalleissa, koska harrastin uimista... Ja olin joskus ihan yksinkin sillä oikealla puolella 6 vuotiaana täysin tuntemattomassa uimahallissa! Ja osasin pyytää neuvoa jos tarvitsin apua.

meilläkin on ollut tuota että seuraava otetaan kun toinen pukee välillä kävi niin että toinen oli ilko alasti seuraavan tullessa ei se ekalla ja tokalla haitannut mut sitten alko olla nolompaa rannalla silti olitiin alasti kavereitten kanssa

Yhteistyössä