voiko laihduttaja syödä raejuustoa syömisenhimoonsa...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaikeaaaa...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaikeaaaa...

Vieras
tai voihan sitä syödä vaikka rasvasen pizzan, mutta tarkotan nyt terveellisyyttä...
yritän kovasti jättää iltanapostelun pois, mutta olen allerginen aika monelle hedelmälle ja porkkanat tunkee jo korvista, olisko raejuusto hyvä korvike...?

[QUOTE="suski";22982195]Laihduttaja ei voi syödä mitään syömisenhimoon...[/QUOTE]

voihan. ut ei sipsejä, karkkeja, täytekakkua, muffinsseja.....
ei mulla ainakaan ole tarkoitus olla millään tappokuurilla. aloitan varovasti pienentämällä ruoka-annoksia, lisäämällä salaattia, poistamalla mm.vaalean leivän ja punaisen lihan, lisäämällä liikuntaa.. ei mun oo tarkoitus olla kokonaan syömättä tai "kitua" kiukkuisena..

Raejuusto on hyvä iltapala koska siinä on paljon proteiineja ja vähän hiilareita, pitää nälkää aika kivasti. Tirauta sekaan vähän sitruunamehua ja ripsauta mustapippuria, jos haluat makuun vaihtelua. Toinen hyvä on maitorahka ilman sokeria, seassa vaikka marjoja. Itse laihduin 8 kg lisäämällä protskuja ja parantamalla hiilihydraattien laatua.

Hyvät mielellään lämpimät ateriat lounaalla ja illallisella ovat tärkeitä, pantata ei kannata, kituuttamisella saa aikaan niitä himoja yli kotitarpeen.

Yhteistyössä