Ä
äiskä
Vieras
Ei siis kuumetta (lämpö 37,4 pepusta) ja jaksaa leikkiä. Aivastelee, nenä vuotaa ja tukkoinen on. Mietin vaan mitä päivähoidossa tykkäävät ja onko järkevää viedä...?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:En veisi hoitoon lasta, joka aivastelee, nenä vuotaa ja on tukkoinen.
Pelkkä aivastelu tai nenän vuotaminen ei ole este, mutta kaikki kolme yhdessä osoittaa jo sen, ettei lapsi ole terve. Mun mielestä. Kipeä voi olla ilman kuumettakin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tätä aivastelua, nenän vuotamista ja tukkoisuutta voi jatkua 2 viikkoakin! Sen ajanko pidän lapsen pois hoidosta?Ei varmaan työnantaja oikein hyväksy...
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tätä aivastelua, nenän vuotamista ja tukkoisuutta voi jatkua 2 viikkoakin! Sen ajanko pidän lapsen pois hoidosta?Ei varmaan työnantaja oikein hyväksy...
Kuule, mä kerroin vaan miten mä tekisin.
Sinun työnantajastasi ja poissaoloistasi en tiiä, ja tuntuu että olet jo päätöksesi tehnyt, kun et hyväksynyt kieltävää vastausta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:No enhän mä veisi hoitoon lasta jolla on lämpöä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:No enhän mä veisi hoitoon lasta jolla on lämpöä.
Ei ole lämpöä!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:No enhän mä veisi hoitoon lasta jolla on lämpöä.
Ei ole lämpöä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:No enhän mä veisi hoitoon lasta jolla on lämpöä.
Ei ole lämpöä!
Onhan. Ei ehkä kuumetta, mutta toi 37,4 on lämpöä. Mulla jos olis kuumemittarin lukema 37 pilkku hilkku, olisin ihan työkyvytön.
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:No enhän mä veisi hoitoon lasta jolla on lämpöä.
Ei ole lämpöä!
On mielestäni. Joka tapauksessa en veisi lasta hoitoon. Mutta sinä selvästi aiot viedä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä 37,4 on lämpöä! Mutta kuten joku ylempänä jo sanoi, olet jo päätöksesi tehnyt ja viet lapsen hoitoon.. Sama vaikka muut sanoisivat lapsesi olevan kipeä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sylviina:Silloin kun lapsen yleiskunto sallii voi lapsen viedä hoitoon. Pepusta mitattuna ap:n ilmoittamat lukemat eivät ole kuumetta, jollain lapsella tosin voisi olla lämmön nousua, yksilöllisiä eroja toki on.
Valitettava tosiasia on, etteivät työssäkäyvät vanhemmat aina voi noudattaa haluaan pitää lapsi pois hoidosta osittain varmuuden vuoksi. Töistä ei voi itsekään olla pois, jos on nuhaa ja aivastelee saatika lapsen ko. oireiden vuoksi. Monessa työpaikassa vaaditaan lääkärintodistus lapsenkin sairaudesta ja lääkärit ei kyllä nuhasta s-lomaa kirjoittele.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:En veisi hoitoon lasta, joka aivastelee, nenä vuotaa ja on tukkoinen.
Pelkkä aivastelu tai nenän vuotaminen ei ole este, mutta kaikki kolme yhdessä osoittaa jo sen, ettei lapsi ole terve. Mun mielestä. Kipeä voi olla ilman kuumettakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Sylviina:Silloin kun lapsen yleiskunto sallii voi lapsen viedä hoitoon. Pepusta mitattuna ap:n ilmoittamat lukemat eivät ole kuumetta, jollain lapsella tosin voisi olla lämmön nousua, yksilöllisiä eroja toki on.
Valitettava tosiasia on, etteivät työssäkäyvät vanhemmat aina voi noudattaa haluaan pitää lapsi pois hoidosta osittain varmuuden vuoksi. Töistä ei voi itsekään olla pois, jos on nuhaa ja aivastelee saatika lapsen ko. oireiden vuoksi. Monessa työpaikassa vaaditaan lääkärintodistus lapsenkin sairaudesta ja lääkärit ei kyllä nuhasta s-lomaa kirjoittele.
Alkuperäinen kirjoittaja ap: