Voiko liian kova henkinen stressi käynnistää synnytyksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen sellaisessa ahdingossa,että ulos pääsyä ei ole.Paha olla,nurkkaan ajettu,nöyryytetty olo.Ei tiedä ketä uskoa,haukkumista,sättimistä.Minun omista virheistä,mutta tuntuu että nöyryytetty liikaa.Häpeän ja kadun tekoa jo ihan tarpeeksi itsekkin.
Voiko synnytys käynnistyä,jos on paha olla?Viikkoja vasta 32

Voi. Ihminen on holistinen otus. Jos sulla on suppareita, mene näytille. Yritä myös sulkea moiset ilkeät ihmiset pois elämästäsi. Jos miehesi aiheuttaa sinulle pahan olon, hakeudu vaikka turvakotiin tai sukulaisten luo.

voi käynnistyä :(

haukkuuko sinua joku vieläkin siis nyt edelleen?

itsellesi anna heti anteeksi, en tiedä mistä kyse ja onko edes sen arvoista, että häpeät ja kadut tuolla tavalla. se joka sinua mollaa, haukkuu ja sättii tekee erittäin väärin!! sinun paha olosi siirtyy vauvaan, vauva aistii ja elää sinun tunnetilojasi :(

kuka tämä haukkuja on, odottamasi vauvan isä?

niin ja lisään, että kokemuksesta puhun. vauvani syntyi 36+0. ensimmäinen vuosi oli vauvalla tosi vaikea, eli omassa maailmassaan, epäiltiin autistiseksi, säikkyi kaikkea ja nyt vaikka on nykyään täysin normaali ihana pikkuihminen on erittäin herkkä vaistoamaan ihmisten tunteet ja kyselee esim tarhan tädeiltä asioita, joita ei kukaan voi tietää.

eli välittömästi pois tilanteesta, jossa olosi huonontuu.

Jos et tiedä, että joku haukkuu sinua, se ei vaikuta oloosi mitenkään. Joten miksi se vaikuttaa sittenkään kun sen tiedät, eli kun hän haukkuu suoraan sinulle, eikä selän takana?
Käsittelet asian niin, että olet itse sinut sen kanssa -tapahtunutta kun ei voi muuttaa- niin muiden mielipiteet ei enää voi vaikuttaa tunteisiisi.

Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
voi käynnistyä :(

haukkuuko sinua joku vieläkin siis nyt edelleen?

itsellesi anna heti anteeksi, en tiedä mistä kyse ja onko edes sen arvoista, että häpeät ja kadut tuolla tavalla. se joka sinua mollaa, haukkuu ja sättii tekee erittäin väärin!! sinun paha olosi siirtyy vauvaan, vauva aistii ja elää sinun tunnetilojasi :(

kuka tämä haukkuja on, odottamasi vauvan isä?

Kaksi päivää lapsen isä haukkui minua teosta ja myös yksi lähisukulainen.Lisäksi sukulainen juorunnut joillekin tästä asiasta,kun oli ollut oma paha olo pakko saada purkaa.Kiertotietä sain asiasta kuulla.