Voiko löytää miehen, kun 2 lasta eri isille jo ennestään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ikuisesti yksin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ikuisesti yksin

Vieras
Huoliiko kukaan mies naista, jolla on kaksi lasta ja vielä eri isille molemmat? Onko ihan järjetöntä haaveilla kolmannesta lapsesta? Kaksikin riittää, mutta jos mies haluaisi omankin lapsen.

[QUOTE="Terve";24042020]Kyllä voi. Kaverillani oli kolme (eri isä kaikilla) ja nyt neljäs tulossa uusimman kanssa. Naimisissa ovat.[/QUOTE]

Oli kolme ennestään.

Jos haluat miehen, tottakai sellaisen löydät. Onhan monilla miehilläkin useita lapsia eri naisten kanssa. Suhtaudu kuitenkin varauksella kovin tiukkapipoisiin miehiin ja sellaisiin, joiden elämä on aina mennyt ihan putken. Näin suojelet itseäsi ikäviltä mielipiteiltä.

Juu, mun ex työkaverilla oli kolme lasta eri miehille ja "sai" uuden miehen, jolla ei ollut yhtään lasta. Tämä nainen halusi neljännen lapsen mutta siihen uusi mies ei enää suostunut.
Mies oli kunnollinen, tämä nainen todellakaan ei.

[QUOTE="tiina";24042148]Juu, mun ex työkaverilla oli kolme lasta eri miehille ja "sai" uuden miehen, jolla ei ollut yhtään lasta. Tämä nainen halusi neljännen lapsen mutta siihen uusi mies ei enää suostunut.
Mies oli kunnollinen, tämä nainen todellakaan ei.[/QUOTE]

:D

no mulla on lapsia 3 ja kaksi isää...ja nyt uus mies,jolla ei omia lapsia..eikä yhteisiä tule,mulle olis liikaa tehä taas eri miehelle lapsi...
mut joo on mahdollista löytää mies..ei oo ees harvinaista tuo et la´psilla eri isät :D

mut eiks toi oo ihan normaalia? Itse olen eronnut ja kolme lasta. Kaikki on aina ihan ihmeissään, kun kaikki kolme ovat samalle miehelle. Eikä lapsia useammalle tule tulemaankaan.

Kyllä voi. Mun äidillä oli 4 lasta 2 eri miehelle ja löys hyvän miehen. Ovat olleet nyt 15 vuotta naimisissa. Isäpuoli on monta kertaa nauranut että toivoi vain vaimoa ja saikin kerralla perheen. On meille parempi isä kuin meidän omat isät, vaikka omatkin isät on kuvioissa mukana. Ja tää isäpuoli ei voinut sietää lapsia ennenkuin tapas meidät. :D Nuorin sisko oli silloin 2v ja aika äkkiä pääsi isäpuoli, ensimmäistä kertaa elämässään, vaippaa vaihtamaan. :D