Voiko mieheltä kysyä suoraan että...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noloko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mä olen sitä mieltä, että tilanne voi kehittyä kysymättäkin.. ja sitä voi kehittää. Mä en kysyisi, ellen olisi sitten henkisesti täysin valmis myös vähemmän positiiviseen vastaukseen.. vaikka vastaus voisi olla hyvä, se ei välttämättä olisi mulle riittävä. Joten katselisin ehkä muuten, mihin ollaan menossa.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
No mä olen sitä mieltä, että tilanne voi kehittyä kysymättäkin.. ja sitä voi kehittää. Mä en kysyisi, ellen olisi sitten henkisesti täysin valmis myös vähemmän positiiviseen vastaukseen.. vaikka vastaus voisi olla hyvä, se ei välttämättä olisi mulle riittävä. Joten katselisin ehkä muuten, mihin ollaan menossa.

Tietysti näinkin, kehittyy jos on tarkoitus.

Minä itse olin kerran samassa tilanteessa. Sitten rohkaisin mieleni ja kutsuin hänet käymään, saunottiin jne...ja ilmaisin sitten omat tunteeni suoraan. En siis kysynyt, enkä paukauttanut kaulaan hypätä, mutta aloitin silittämällä hiuksia jne...Siitä se sitten meni pusuttelu hommiksi.
No, sitten tää mies pakitti ja näytti säikähtyneeltä. Kysyin että no?
Sanoi että etkös sinä ole varattu :O
Minä sanoin että en, ja mistä hänellä on sellainen kuva niin hän oli jäänyt jostain sellaiseen tietoon ja sitten kun juteltiin lisää niin tää mies oli erittäinkin kiinnostunut minusta, mutta ei ollut tuon takia tehnyt mitään vaan yrittänyt vetää kaveri pohjalta.
Nyt sitä tässä ollaan ja odotellaan omia pikku vauvoja, eli tupla vauvoja :heart:

Rohkeasti vaan ap. Et menetä yhtään mitään, mutta voit saada paljon.

Ja joku oli laittanut miksi lapsi on sotkettu tähän niin sanoisin että minullakin on kyllä toisen sukupuolen edustajissa ystäviä joista aiemmasta suhteesta oleva tyttö tykkää todella paljon.

En mä tollasta kyselis. Jos mä itse olisin kiinnostunut niin osoittaisin sen myös tai myöntäisin suoraan miehelle. Eiköhän se jotain siihen vastais. Mut en kysyis "ootko kiinnostunu musta", aikas höhlän kuulosta.

Alkuperäinen kirjoittaja matti:
En mä tollasta kyselis. Jos mä itse olisin kiinnostunut niin osoittaisin sen myös tai myöntäisin suoraan miehelle. Eiköhän se jotain siihen vastais. Mut en kysyis "ootko kiinnostunu musta", aikas höhlän kuulosta.

Samaan tulokseen tulin myös. Kyllä hän kiinnostuksen osoittaa joten tyydyn siihen, luotan vaistooni :)

Yhteistyössä