Voiko miehen ex tehdä näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tarja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis tarja ei laskis omia lapsiaan haluamaansa opinahjoon, vaikka se koulu olis esim näitten lasten isän kodin vieressä... Jolloin lapsi / lapset voisivat asua isällään. Hmmm, paljonkohan tarja maksais lapsen isälle huolenpidosta.
Ja minua edelleen kiinnostaa monta kertaa kysytty kysymys, onko se vihaamasi tyttöparka ollut teillä vkonloppuja, lomia tms? Mitä olette silloin saaneet korvaukseksi hänen huolehtimisestaan?

Alkuperäinen kirjoittaja essi:
Siis tarja ei laskis omia lapsiaan haluamaansa opinahjoon, vaikka se koulu olis esim näitten lasten isän kodin vieressä... Jolloin lapsi / lapset voisivat asua isällään. Hmmm, paljonkohan tarja maksais lapsen isälle huolenpidosta.
Ja minua edelleen kiinnostaa monta kertaa kysytty kysymys, onko se vihaamasi tyttöparka ollut teillä vkonloppuja, lomia tms? Mitä olette silloin saaneet korvaukseksi hänen huolehtimisestaan?

Samaa mietin minäkin . Tarja tulepa vastaamaan :D

jaksoin lukea suurimman osan, mutta en kaikkea. Sillä Tarjan työnantajalla siis ei ole velvollisuutta ottaa Tarjaa takaisin töihin kun on ilmoitettu tietty hoitovapaan kesto, jos oikein ymmärsin. Mutta vaikkei velvollisuutta ole, SAAHAN hän tehdä niin jos tilanne sen sallii. Eli yhteyttä siihen työnantajaan ja kyselyä, josko sittenkin pääsisi töihin. Ellei, niin etsii sitten muita töitä... Tai ottaa halvemman kämpän ja jää sille hoitovapaalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Tarja:
Onhan minulla ollut ylimääräistä työtäkin siinä, että täällä on asunut yksi lapsi enemmän.

Yksi, melkein aikuinen, lapsi! :headwall: Teini-ikäinen osaa tehdä jo paljon itse (jopa syödä |O ) toisin kuin ne pienemmät lapset. Onpas ollutkin paljon vaivaa. On tainnut jopa hoitaa pienempiä lapsianne?? ;) Tekstiesi perusteella on ollut ns. kunnollinen nuori tyttö :flower:

Onneksi miehesi ex on kunnon ÄITI!