Voiko muka olla raskaana vaikka tulis vähän verta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Milla

Vieras
Että voiko muka oikeesti olla raskaana vaikka luulis ettei ole ja luulee kun on kuukautiset?
Mulla oli viimeksi aika paljon limaa siinä vähäisen veren seassa,jota kesti 3pv.
Olin ilman suojausta yhdynnässä jätkäni kanssa.Oon mä vähän ehkä lihonut.

hillot voi tulla normaalistikin vaikka olisit raskaana.. ei ne lehtijutut ihan hulabaloota ole.
voipi olla kiinnittymisvuotoa joten kipaiseppas testi hakemassa apteekin kautta ja tee kun menkkojen ois pitänyt alkaa..

en ole tehnyt raskaustestiä,kun ajattelin että kyllä ne kuukautiset tulee kuminkin niin nyt en sitten tiedä.Olin ilman ehkäsyä 20.2.09 ja mulla oli viimeset kuukautiset 30.1.09?

Mä luulin etten olisi raskaana ja jätkäkaverillekkin sanoin en varmaan ole raskaana kun kuukautiset tuli,mutta kun aloin katsoon kalenterista näitä mun kiertoja niin voi hitsi.
Täys paniikki tuli nyt.Jos nyt olen raskaana niin missä vaiheessa olen rv?Eka raskaus olisi niin en tiedä oikein nuista sen enempää.
Mua on kummasti pissattanut,vaikka en ole juonut mitään hirveesti vettä tai vastaavaa.

Olen kyllä aika vähän pyöristynyt vatsanseudulta,kun mulla näkyi vielä tammikuussa vatsalihakset siinä mutta ei näy enään,koska käyn kuntosalilla&lenkkeilen päivittäin.
Olenko siis 3kuulla raskaana?
Eli en voi siis tehdä aborttia enään,jos haluaisin tehdä?
Lihooko yleensä tuossa vaiheessa kovinkaan paljon?

Varmaan kannattaisi säästää itseänsä suuremmilta pohdinnoilta ja stressiltä ja kävästä vaan hakemassa apteekista se raskaustesti. Se kertoo totuuden paremmin kuin pohtimiset mahan kasvusta jne..

Alkuperäinen kirjoittaja milla:
Olen kyllä aika vähän pyöristynyt vatsanseudulta,kun mulla näkyi vielä tammikuussa vatsalihakset siinä mutta ei näy enään,koska käyn kuntosalilla&lenkkeilen päivittäin.
Olenko siis 3kuulla raskaana?
Eli en voi siis tehdä aborttia enään,jos haluaisin tehdä?
Lihooko yleensä tuossa vaiheessa kovinkaan paljon?

et olis kolmannella vaan toisella .. joo abortin voi tehä vielä

En usko että sulla olis maha vielä raskauden takia kasvanut. Jos kerran kuntoile ja olis ekasta raskaudesta kyse, niin ei se vielä kolmannellakaan kuulla maha alkas kasvaa. Mulla esim alko painokin ekassa raskaudessa nousta vasta n. viidennellä kuulla, joten ei se maha pullahda kovin nopeesti.

Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:
En usko että sulla olis maha vielä raskauden takia kasvanut. Jos kerran kuntoile ja olis ekasta raskaudesta kyse, niin ei se vielä kolmannellakaan kuulla maha alkas kasvaa. Mulla esim alko painokin ekassa raskaudessa nousta vasta n. viidennellä kuulla, joten ei se maha pullahda kovin nopeesti.

Hyvä ettei vain näy kukaan ei saa sitten tietää heti ainakaan.
Mulla on ollut jonkin ajan jo kovia alaselkä kipuja sama missä asennossa nukun tai istun,mulla ei yleensä ole tuollaisia selkä oireita,mistähän ne johtuu?
Rinnat on turvonneet kummasti samalla lailla kuin mensujen ollessa,muttei ole kipeät ainakaan.
Miksi tietyssä makuu asennossa tuntuu selvästi kun sydän pamppailee mahassa,kun tunnustelee kädellä siis en kuvittele vain se ihan oikeasti tuntuu??

Mä en nyt sitten tiedä onko tää mun uudelle ukolle vai entiselle ukolle.
Pitää tehdä se testi heti,kun ehdin.
Miksi tuo raskauslaskuri ei toimi kokeilin sitä niin sille ei kelpaa mikään.

Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:

mulla esikoinen mahassa rv 15 ja maha on jo selkeesti vauvamaha. alkoi näkyä just siinä ku kolmas kuukaus alko. eli ihmiset on yksilöllisiä, toisilla näkyy, toisilla ei.

Yhteistyössä