Voiko näin nopeasti ihastua oikeasti????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leijumassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

leijumassa

Vieras
Äh, kituutin avioliitossa 14 vuotta, liitto loppui tammikuussa miehen pettämiseen. Sitä ennen oli jo vuosia ja vuosia tosi etäistä ja oikeastaan olimme vain saman katon alla asuvat kumppanit.

Nyt sitten eron jälkeen laitoin treffi-ilmoituksen nettiin ja siihen vastasi ihan kivan oloinen mies. Samankaltaisia ajatuksia kuin minullakin. Kuvassa ei ollut mitenkään ihmeellisen näköinen, joten en niin innostunut, mutta tapasimme viikko sitten.

Ja hän oli...ihana! Pitkä, komea, harteikas ja mielettömän kohtelias, rauhallinen jne. Tänään taas tapaamme ja en voi olla ajattelematta häntä. Olemme viestitelleet viikon aikana paljon ja hänkin on kertonut ajattelevansa minua ja ehkä olevansa hieman ihastunut. Ja nyt huomaan, että minulla on perhosia vatsassa enkä pysty keskittymään töihin, kun ajattelen tapaamistamme :)

Voiko OIKEASTI näin nopeasti ihastua, vai onkohan tämä vain jonkinlainen laastarireaktio erooni?

Ja myönnän, ettei minulla ole koskaan ollut tällaista tunnetta.. tunnetta kuin leijuisin :) Edes ex-aviomieheni kanssa, jolloin tuntui että enemmän liitto ja seurustelu perustui järkeen ja takertuvuuteen.

Yhteistyössä