A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:Se on rankkaa, kun on kiero anoppi. :/
Sillä se kierokin anoppi on jonkun äiti ja nimenomaan oman miehen äiti... Ja puolison äitiä ei kannata kovasti haukkua ja pohtia negatiivisia ajatuksia, sillä se raastaa puolison sydäntä... Ymmärtääköhän tästä kukaan mitään...?
On rankkaa olla miniä (ainakin joillakin)...
Minä en hauku anoppiani, vaan suhtaudun häneen asiallisesti. Anoppi sen sijaan haukkuu minua. Viime reissulla hän kertoi, että paistamani vihanneshöystön kuoret ovat myrkyllisiä. Ja että en pidä lastani sylissä, ja siksi hän ei viihdy muidenkaan (lähinnä kai anopin) sylissä. Lisäksi sain kuulla syytöksiä siitä, että jätän turvattoman lapseni yksin itkemään pimeään, enkä nukuta häntä. Lapsi siis lauleli huoneessa ja jutteli, sitten nukahti. Viime kesänä sain kuulla toistuvasti ilkeitä vihjauksia painostani (raskauskilot, jotka nyttemmin ovat hävinneet). Lisäksi anoppi korotti minulle ääntään ristiäisikirkossa ja ilman syytä ei puhunut minulle mitään herneitä perheelleemme maksaneessa ristiäisjuhlassa. Kun mies kysyi käytökseen syytä, anoppi kertoi olleensa huonovointinen. Vihamielisyys kuitenkin kohdistui vain minuun ja sukulaisiini.