Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Tunnustan olevani vanhanaikainen ja siis vain mies voi kosia.
Eikä tämä ole minusta mikään tasa-arvokysymys. :attn:
Sovinisti sika!![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Tunnustan olevani vanhanaikainen ja siis vain mies voi kosia.
Sovinisti sika!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mielestä kosinnat on ihan turhia. Aikuiset ihmiset yhdessä tasaveroisina päättävät siitä, avioituvatko vai eivät.
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Tunnustan olevani vanhanaikainen ja siis vain mies voi kosia.
Sovinisti sika!![]()
![]()
Sovinisti sika!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Tunnustan olevani vanhanaikainen ja siis vain mies voi kosia.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Tunnustan olevani vanhanaikainen ja siis vain mies voi kosia.
Sovinisti sika!![]()
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Saimaannorppa:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Tunnustan olevani vanhanaikainen ja siis vain mies voi kosia.
Mun mies oli samaa mieltä. Tosin kihloihin mentiin mun aloitteesta silloin ihan nuorina, mutta miehen mielestä se ei ollut vielä se kosintaHän sit kosi mua silloin, kun halusi lopulta mennä naimisiin.
Mutta kyllä nainenkin voi kosia siinä missä mieskin.
Alkuperäinen kirjoittaja Ehkä mä sitten:Alkuperäinen kirjoittaja Saimaannorppa:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Tunnustan olevani vanhanaikainen ja siis vain mies voi kosia.
Mun mies oli samaa mieltä. Tosin kihloihin mentiin mun aloitteesta silloin ihan nuorina, mutta miehen mielestä se ei ollut vielä se kosintaHän sit kosi mua silloin, kun halusi lopulta mennä naimisiin.
saan sen romanttisen kosintani vielä...
Kihlojan ehotin minä ja päivä päätettiin yhdessä
Jospa se mies sitten kosii mua romanttisesti, mitä en nyt saanu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jos siitä on jo yhdessä sovittu, niin miksi miehen pitää alkaa pelleksi ja erikseen kysyä sitä?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jos siitä on jo yhdessä sovittu, niin miksi miehen pitää alkaa pelleksi ja erikseen kysyä sitä?
Alkuperäinen kirjoittaja Ehkä mä sitten:Alkuperäinen kirjoittaja Saimaannorppa:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Tunnustan olevani vanhanaikainen ja siis vain mies voi kosia.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jos siitä on jo yhdessä sovittu, niin miksi miehen pitää alkaa pelleksi ja erikseen kysyä sitä?
No en kyllä kokenut itseäni pelleksi ollessani polvillani Roomassa Espanjalaisilla portailla.
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jos siitä on jo yhdessä sovittu, niin miksi miehen pitää alkaa pelleksi ja erikseen kysyä sitä?
No en kyllä kokenut itseäni pelleksi ollessani polvillani Roomassa Espanjalaisilla portailla.
Näinkö teit ex-vaimosi vai tämän nykyisesi kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jos siitä on jo yhdessä sovittu, niin miksi miehen pitää alkaa pelleksi ja erikseen kysyä sitä?
Näinkö teit ex-vaimosi vai tämän nykyisesi kanssa?
Nyksän kanssa :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Saimaannorppa:Alkuperäinen kirjoittaja Ehkä mä sitten:Alkuperäinen kirjoittaja Saimaannorppa:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Tunnustan olevani vanhanaikainen ja siis vain mies voi kosia.
Onko teillä jo hääpäivä päätetty vai vasta se kihlapäivä? Me oltiin kihloissa yli 4 vuotta ennen kuin mentiin naimisiin, mutta olinkin vasta 19, kun mentiin kihloihin. Jospa se mies sinuakin vielä kosaisee ennen häitä.
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Ehkä mä sitten:Alkuperäinen kirjoittaja Saimaannorppa:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Tunnustan olevani vanhanaikainen ja siis vain mies voi kosia.
Öö. Miksi jäät odottaan kosintaa, jos kosinnat on jo tapahtunut kun menitte kihloihin?
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jos siitä on jo yhdessä sovittu, niin miksi miehen pitää alkaa pelleksi ja erikseen kysyä sitä?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jos siitä on jo yhdessä sovittu, niin miksi miehen pitää alkaa pelleksi ja erikseen kysyä sitä?
Mutta mä tuntisin itseni nolatuksi, jos mies kysyisi multa semmosta asiaa polvillaan. Ihan kuin mä en myös olisi aikuinen ihminen ja ihan kuin siitä ei mun kanssa olis voinut yhdessä keskustella.
Alkuperäinen kirjoittaja henna:minä kosin miestäni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jos siitä on jo yhdessä sovittu, niin miksi miehen pitää alkaa pelleksi ja erikseen kysyä sitä?
Mutta mä tuntisin itseni nolatuksi, jos mies kysyisi multa semmosta asiaa polvillaan. Ihan kuin mä en myös olisi aikuinen ihminen ja ihan kuin siitä ei mun kanssa olis voinut yhdessä keskustella.
mua hävettäis kans.. :ashamed: no ei sen puoleen mä en ookaan mikään romantikko.