Voiko olla hiivatulehdus kun ei kutia eikä ole haavaumia tms??? Pelkkää vuotoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaahiiri nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaahiiri nyt

Vieras
Sain pahan hiivan antibiootista kuukausia sitten, oli haavoja, kutisi tosi kovin ja limakalvoille takertuvaa valkoista kokkareista vuotoa.

Tuntuu että vuotoa en ole saanut kuriin vaikka olen syönyt lukuisia pillereitä hiivan hoitoon, alkuun lähti päiväksi pois ja sitten tuli takaisin. No nyt en ole enää mitään hoitoja syönyt, mutta silloin tällöin ihan järkky määrä tuota valkoista vuotoa alapäässä, ei kuitenkaan ole niitä muita hiivan oireita. Antibiootista lähti koko kakka, pari kertaa mieheenkin tartutin hiivan silloin alussa kun olin aivan varma että johtui siitä antibiootista.

Nyt on miehen vehje ollut ok, kun ei olla silloin harrastettu seksiä kun tulee tuota vuotoa. Saattaa siis pari päivää olla ihan ok.

Lisäksi jos istun kauan niin tulee paineen tunne (samanlainen kuin oli raskausaikana kun oli joku emätintulehdus) ja synnytyksen jälkeen tuli myös joku vastaava ja samanlainen paineentunne.

Nytkään ei ole mitään painetta, kun en ole istunut kauan

Gyne tilattu mut ois kiva kuulla voiko olla ihan vain hiivaa, mitä en ole saanut kuriin vai kenties jotain muuta

Epäspesifi bakteeri vaginoosi mahdollisesti. Flagyl kuurilla lähtee (on reseptilääke).

Samaa olisin vastannut! Menee ohi itsestäänkin aikanaan, mutta jos kovasti oireita niin hoito antibiootilla (mikä voi sitten taas aiheuttaa hiivaa). Kotikonsteina alapään "ilmastointi" eli nuku alasti, älä käytä pikkuhousunsuojia, puuvillaiset hengittävät alushousut jne. Ei tartu mieheen.

[QUOTE="a.p";27981555]no mulla on nyt ollut jo pidempään pikkuhousunsuoja jatkuvasti kun vuotoa on niin paljon.... jospa heitän ne mäkeen...[/QUOTE]

Voi ei, juurikin noin sen saa! Kys.tulehdus viihtyy hapettomissa olosuhteissa... Nyt vain ilmakylpyä!

Oon siis kuukausia pitäny suojaa jo :( Koska oli se paha hiivakierre joka ei meinannu lähtee millään, sit alko tää. Nyt vasta soitin gynelle.

Se on jo viikon päästä, koitan olla ilman suojaa sinne asti jos lähtis itekseen pois.

Yhteistyössä