Voiko olla hiivatulehdus kun ei kutita tms, pelkkä runsas vlkovuoto. Miehellä on hiiva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auttakaa nyt :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Auttakaa nyt :(

Vieras
Oli paha hiiva, kutinat, haavaumat ja kokkareiden vuoto. Meni monien kuurien jälkeen vähän ohi mutta jäi runsas valkovuoto, ei kuitenkaan kokkareinen, miehellekkin tartutin sen. Mies parani muutaman päivän canesten hoidolla. Mulla valkovuoto jäi (venyvää limamaista)

No nyt on miehellä taas ihan selvä hiiva, mulla ei mitään haavaumia eikä kutita.

Voiko mulla silti olla hiiva?

Sain sen alunperin vahvasta antibiootista, eikä kuuin aikana otetut tabletit tms auttaneet mitään. Auttaako mitään jos laitan alapäähän "tasapainoittavan" tabletin? Sen pitäis tuoda normibakteerit takaisin.

Me ollaan ihan pulassa tän kanssa. Kuukausi jo tapeltu ainakin, ei selviä hiivan oireita mulla nytkään, vai jospa mulla ei tule kuin antibiootista tuollainen raju hiiva ja nyt mulla on hiiva sit kuiteskin, ei vain kutita

saiskohan ihan asiallisiakin vastauksia???

Mulla kova valkovuoto edelleen, ihan holahtaa housuihin. Miehellä esinahka ihan haavaumilla ja terskassa läikkiä. Ihan valkoisena oli ollut töhnästä. Nahka lähtee.

reseptillä saatte halvemmalla Diflucania tai muuta vastaavaa jossa on vaikuttava aine flukonatsoli. Saa ilman reseptiäkin, mutta on todella paljon kalliimpi. Uusivassa hiivatulehduksessa ei auta voiteet tai yksi kerta-annos tablettina flukonatdolia vaan riittävä kuuri esim. 150 mg joka kolmas päivä ja sen jälkeen viikon välein kunnes hiiva on poissa. Seksistä pitäisi varmaan pidättäytyä ettei tartuta toinen toiselle...

http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=800&d=16915&i=PFIZER_DIFLUCAN_Diflucan++50+mg+kapseli%2c+100+mg+kapseli%2c+150+mg+kapseli

ja lisään vielä että kutinaa, haavaumia en itse ole IKINÄ saanut muutakuin antibioottikuurista. Runsasta valkovuotoa kyllä joskus on.

Ehkäpä mulla ei sitten vain hiiva ole lähtenyt vieläkään pois kokonaan. Voiko mies ottaa myös pillerinä hoidon? Viimeksi canesten rasvan laitto auttoi, mutta ei laittanut sitä kuin muutaman päivän

Antavatkohan reseptillä? Edelliskerralla kun soitin ja pyysin niin en saanut kun sitä saa kuulemma ihan ilmankin :/

Viimeksi sain kun selitin ettei ollut kuurit auttaneet, mutta ihan samanvahvuista se sit kuitenkin kirjoitti mulle mitä apteekistakin saa.

[QUOTE="Vieras";27670569]Mies myös. Meillä oli sama kierre ja lääkäri määräsi molemmille hiivakuurin![/QUOTE]

siis söitte sitä monta päivää?? Seksiä voi kuulemma harrastaa hoidon aikana jos molemmat hoidetaan samanaikaisesti...

Pidättäydyttiin tuossa jo tovi kun ensin mulla oli kivulias hiiva ja sit se tuli miehelle :( ja taas piti olla ilman..

kuuri pitää ottaa, että hiiva lähtee. Lääkäriltä saatte reseptin. Jos ostatte itse, niin flukonatsolia saa apteekista ilman reseptiäkin mutta siitä ei saa Kelan korvausta ja tulee siksi huomattavasti kalliimmaksi.

Okei, eli täytyy yrittää soittaa maanantaina ja pyytää kuurit molemmille. Täytyyköhän ihan mennä paikanpäälle näytille vai määräävätkö puhelimitse? Miestä ei kikkelivaivojen takia saa lääkärille menemään :O

Mulla taas ei selviä hiivan oireita ole, pelkkä valkovuoto. Peräaukossa tosin oli haavauma, liekö hiivasta johtuva sitten

150 eka päivänä, 150 kolmen päivän päästä ja sitten taas 150 kolmen päivän päästä ja tästä vielä 150 viikon päästä. Mutta näin pitkään kuution kannattaa hakea lääkärin resepti ja vielä sellainen resepti, jolla voi hakea tarvittaessa lisää jos hoiva joskus uusii.

Antibioottikuurin jälkeen kannattaa ottaa aina yksi flukonatsoli 150, jotta hiiva ei tule tai ainakin pienentää sen riskiä.

Kuulostaa todella siltä että molemmilla on vielä hiiva

kerrot ab-kuurista ja että siitä tulee aina hiiva ja tiedät millainen se hiivatulehdus on. Kerrot myös että miehelläsi on niin kirjoittaa sulle tutkimatta reseptin teidän molempien tarpeisiin. Näin meillä ja hiiva on pysynyt poissa! :)

Kiitos sulle vieras... Täytyy maanantaina soittaa.. Miehellä nyt pahempi niin hänelle on tuota rasvaa niin pärjää maanantaihin saakka.

Mulla oli kyllä tosi pahana tuo ab kuurin aikana, pitkä kuuri oli ja jo tokana päivänä alkoi :( Mitkään hoidot ei auttaneet, vasta helppas kun ab kuuri oli kokonaan loppu

Yhteistyössä