Voiko olla umpisuolen tulehdus ilman kuumetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Just, kannattipa googlettaa umpisuolentulehdus ku maha on sairaan kipeä, nyt pelottaa ja tuntuu vielä enemmän että olen kuoleman kielissä.

Kipu alkoi muutama tunti sitten aivan yhtäkkiä, en pysty seisomaan suorassa, suoristamaan jalkoja ihan suoraan tai koukistamaan vasenta jalkaa vatsan lähelle. Hyppimistä en voi edes ajatella ku seisominenkaan ei onnistu.
Kuumetta ei ole, oksettaa todella paljon mutta toistaiseksi olen pystynyt pidättelemään oksennusta (en halua oksentaa e-pilleriä ulos).
Epäilen myös ruokamyrkytystä, käytiin eilen illalla kavereiden kans pitsalla ja söin illalla puolet kebab majoneesi ananas aurajuusto (huh mikä rasvapommi muutenkin)- pitsasta, ja nyt päivällä ennen kivun alkamista söin loppuosan.
Kipu ei laannu ollenkaan, tuntuu vain menevän pahemmaksi koko ajan. Alkoi mun mielestä vasemmalta, mutta tuntuu nyt siirtyvän enemmän keskivatsaa kohti, on nyt navasta suoraan alaspäin viistosti vasemmalla. Painelu sattuu ja maha on kuin ilmapallo.
Toivottavasti tää on vaan joku pitsa-ähky, mikään umpisuolen leikkaus ei sopisi kyllä aikatauluihin nyt yhtään.

Mitäs nyt kun mulla alkoi sunnuntaina vatsa sattumaan ihan perhanasti ja olin makuulla koko päivän, olin kyllä nälkäinenkin kun ei ollut ruokaa jääkaapissa päivään, seuraavana aamuna kipu alkoi hellittää mutta oikeassa alavatsassa sattuu vieläkin aika paljon, eli kaksi päivää sattunut oikea alavatsa, ei kuumetta eikä mitään muuta :/ Mikäs on?

Mulla ollu vatsa eilisestä asti oikealta puolelta koskettaessa ja varsinkin painaessa arka. Tuntuu kuin se olisi isompi kuin vasen puoli ja pomppiminen tuntuu vähän. Kuumetta ei ole. Huono olo on mutta se saattaa johtua pelostakin.

Yhteistyössä